Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Yogo schreef:Caafnappen is verboden!! Er volgt na bezoek altijd grondige jas en tas controle!
Bedankt voor de complimentjes,grotendeel van de fokdieren(de choco's), is eigenfok. Ben er ook erg trots op!
) en Mara (haar kooivriendinnetje). Wij schrokken behoorlijk, maar zagen toen een piepklein jong bij Roosie zitten. Alles is goed gegaan en het is gelukkig bij één gebleven. Het geslacht weet ik nog niet, kan je nu nog niet zien. Behalve het feit dat het jong erg klein is, gaat het goed met zowel het jonkie als mams. Een erg nieuwsgierig caviaatje is het, het loopt al door de kooi en maakt al veel geluidjes 

2 zeugjes en 1 beertje. Het beertje zoekt nog een nieuw huisje.

Najoveh schreef:Ahw, wat een leukerds hierboven
Maar ehm, hebben ze allebei geen vriendje?
Yogo schreef:Je kan nu wel al zien wat voor geslacht het is hoor.
Ik kijk daar altijd als eerste naar, soms als ze nog nat zijn van de geboorte.
Gefeliciteerd met de uitbreiding, blijft het jong?
Najoveh schreef:Hmm, inderdaad lastig... Is ze al oud? In dat geval zou je haar denk ik wel alleen kunnen laten zitten en extra aandacht geven (al zou het natuurlijk fijner zijn om een ouder caafje te 'lenen' bij een opvang en terug te brengen als jouw caafje gestorven is)
Inderdaad een goed idee, een caafje lenen! Ga eens rondkijken! Hhilde schreef:Najoveh schreef:Hmm, inderdaad lastig... Is ze al oud? In dat geval zou je haar denk ik wel alleen kunnen laten zitten en extra aandacht geven (al zou het natuurlijk fijner zijn om een ouder caafje te 'lenen' bij een opvang en terug te brengen als jouw caafje gestorven is)
Ze is nu 6. Voor een cavia best oud, toch? Weet ik eigenlijk niet eensInderdaad een goed idee, een caafje lenen! Ga eens rondkijken!

)