Ik zal zo een foto maken van wat er in haar maag zat, echt enorm scherpe stukjes plastic Maar ze heeft net haar eerste kleine beetjes eten naar binnen.
Wel grappig want ze mocht eigenlijk niet rennen, dus ik doe de auto open...zoeffffffffffffffffffffffff Met de riem achter zich aan sleurend wiehoee ik ben thuis! Op een mooi moment had mijn dochtertje haar gevangen dus ik enthousiast: goed zo Marinthe, geef Belle maar aan mama. Klikt ze de riem los en rennen ze samen helemaal dol over de parkeerplaats, echt zo schattig. Nu ligt ze lekker te slapen
Kentaro
Geplaatst: 25-11-11 12:35
Wat super om te horen!!!
kaat21
Geplaatst: 25-11-11 12:53
Zo dat moet wel een opluchting zijn!!! Verwen dr maar lekker
Ze ligt nu heel diep te slapen, eten blijft er wel in maar het houdt niet over. Maar ik ben zo blij inderdaad! Kreeg een pb dat de hond van Sanneee ook opknapt, gelukkig!
A_nouk
Geplaatst: 25-11-11 13:01
TS fijn dat de hond weer opknapt, het is altijd zo ellendig dat zo'n dier niet kan praten !
Dhani
Geplaatst: 25-11-11 13:05
ik ben blij dat het wat beter met haar gaat zeg. ben benieuwd naar de foto van de scherpe stukken.
Oef.. wat goed dat het er in iedergeval uit is!!! Hopenlijk blijft je hondje nu van gekke dingen af en knapt ze snel weer op. dikke knuf voor allemaal! enne ook voor de andere met dr hond.. (ben t even kwijt )