Nederlandse Cesar Milan??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 19:25

Nuage schreef:
Hahaha nou dan mag Cesar wel even een weekje hier op de bank komen slapen denk ik voordat ik voor elkaar krijg dat mijn honden een andere hond negeren :+ :+ Het lijkt me ge-wel-dig! Maar ik krijg dat niet voor elkaar iig.

Haha ik zeg het inderdaad of het niets is, maar mijn hond kan het helaas ook niet hoor. Was het maar allemaal zo simpel... :')

Greetje61

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:26

sunny_l0ve schreef:
@ Greetje61: help jij dan ook met de honden voor de show selecteren enz.?
Wel leuk om te doen! Is het ook een betaalde baan of niet? Ben benieuwd wat het precies inhoudt.

In HMH was het inderdaad erg goed te zien, die schermen zijn ideaal maar ook het podium kon je goed zien!

Ik was er wel, bij de hondenselectie maar hoefde daar weinig te doen. Ik heb wel honden en eigenaren voorgedragen voor de show maar niet iedereen is uitgekozen, dat was dus alleen voor de honden die iets op toneel konden laten zien.

Nee het wordt niet betaald, allemaal vrijwilligerswerk maar ik kreeg wel vrijkaartjes :-)

Greet

Greetje61

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:28

Nuage schreef:
Hoe worden die honden eigenlijk geselecteerd die mee mogen doen? Ik zou er echt een heleboel voor over hebben om mijn hond door hem te laten trainen :j

Op de website www.cesarmillanlive.com staat precies welke honden ze zoeken en hoe je je op kunt geven. Als je geselecteerd word dan kom je met de hond in de show, je hond wordt niet echt door Cesar getraind maar een leuke ervaring is het zeker ;-)

Greet

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:31

Ok, dacht dat je ook met een hond was! Wij hebben zelf een mail van Cesar gehad of we wilde komen en volgen jaar weer! Ben je er dan ook greetje61?

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:19

Greetje61 schreef:
sunny_l0ve schreef:
@ Greetje61: help jij dan ook met de honden voor de show selecteren enz.?
Wel leuk om te doen! Is het ook een betaalde baan of niet? Ben benieuwd wat het precies inhoudt.

In HMH was het inderdaad erg goed te zien, die schermen zijn ideaal maar ook het podium kon je goed zien!

Ik was er wel, bij de hondenselectie maar hoefde daar weinig te doen. Ik heb wel honden en eigenaren voorgedragen voor de show maar niet iedereen is uitgekozen, dat was dus alleen voor de honden die iets op toneel konden laten zien.

Nee het wordt niet betaald, allemaal vrijwilligerswerk maar ik kreeg wel vrijkaartjes :-)

Greet

Nog hulp nodig? ;) *D Ik ben eeen héééle goede hulp hoor... *slijm slijm*

Greetje61

Re: Nederlandse Cesar Milan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:23

Hulp genoeg helaas ... er zijn inmiddels meerdere ambassadeurs in NL :-)

sunny_l0ve

Re: Nederlandse Cesar Milan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 08:54

Hè wat jammer, maar viel te verwachten ;) Ik ga wel mijn hondje opgeven om haar obsessie voor ratjes te verhelpen. Dat is nou het enige wat me niet lukt. :(