Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vienna2007 schreef:Oja? Dat wist ik niet, dus dan kun je gewoon die bleke billen kippenkluifjes kopen, van bot ontdoen en aan ze geven?
Wow, tip van de dag.

Die geef ik mijn katten inderdaad ook. Vienna2007 schreef:Denk je niet dat er in elk voer rotzooi zit? Zelfs in je eigen (mensen) voer?
Nu krijgt ze af en toe een beetje vleeswaren of stukje vis voor de lekker.keona schreef:onze 3 buiten katten,krijgen smuldier,de oudste eet dit niet omdat ze het niet gewend is en krijgt ook dan wat brokken (van de aldi),deze eten ze trouwends alle 3.als ze het niet willen dan eten ze maar niks,maar wij hebben zelfs een wilde anloper die komt eten.de vlees blikjes die jij geeft is niks anders dan water zitten bijna geen voedingsstoffen in en zijn duur,probeer smuldier(is de goedkoopste kvv ,en kies dan voor kompeet,dan krijgt hij alles binnen dat hij nodig heeft,1a2x per week kun je enkelvoudig kiezen zoals kip/hart).eet hij dat niet dan zou ik brokken kopen en er neer zetten,hij gaat heust wel eten.je hebt hem zelf zo gemaakt,want eerst at hij alles.
F_Orumster schreef:Wat adviseer jij dan bassenqua?