Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!!
aerdenhout1 schreef:HIHI...ik sta af en toe bij de kassa van de supermarkt en dan ben ik meer kwijt aan het voer van de honden dan aan mijn eigen voer!
Maar ik heb wel 2 grote jongens die de hele dag op stal zijn en dus ook wat meer nodig hebben dan een Teckel natuurlijk die veel minder beweging heeft/krijgt. Ze krijgen veel extra's b.v runderstaafjes en dan natuurlijk de grote die behoorlijk duur zijn, 2 keer per dag eten, dus diner met in de middag blik ,en s' avonds pens er door heen, pens worst elke dag een stukje enz. enz.
NU ik het zo terug lees best heel veel, dus mijn volgende honden worden kleintjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Menino schreef:wij vragen voor de basiscursussen 95 euro, en dat is voor 13 weken. (13 lessen dus in principe) ..... En voor speciale dingen als combisport, en 59 euro voor 8 weken volgens mij!
Dus dat is nogal een verschil josee, ik vind het bedrag wat jij noemt echt debiel hoog
Lous schreef:Niet om het een of ander, maar mis bij de kosten ook de hondenbelasting. De hoogte verschild namelijk per gemeente.
). En wat betreft, onze vorige hond is 17 jaar geworden door iedere dag met de pot mee te eten. Ik heb weleens geprobeerd om mijn moeder de hond die ze nu hebben vers te gaan voeren (wel van dat vers dat je kant en klaar kan kopen in de vriezer) en dat was echt niet duur (ook klein hondje). Hond at het alleen niet op.