Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kamatz schreef:Dat bedoel ik ook daarmee te zeggen![]()
Je moet het idd niet zien dat het het afschuiven van het probleem is, maar er zijn mensen die deze hond wel aankunnen en het in goede banen kunnen leiden.
Sommige honden zitten gewoon niet bij de juiste eigenaars.
Stammen af van de wolven. Het bloed proeven brengt gewoon bij de hond het natuurlijke instinct naar boven. Hoe je het went of keert.
Miichelle90 schreef:Eens gebeten altijd bijten, als een hond eenmaal bloed geproefd heeft zal het blijven bijtenStammen af van de wolven. Het bloed proeven brengt gewoon bij de hond het natuurlijke instinct naar boven. Hoe je het went of keert.
Thirty schreef:Miichelle90 schreef:Eens gebeten altijd bijten, als een hond eenmaal bloed geproefd heeft zal het blijven bijtenStammen af van de wolven. Het bloed proeven brengt gewoon bij de hond het natuurlijke instinct naar boven. Hoe je het went of keert.
Ach kom nou toch....Dat iemand nog deze onzin durft te vertellen tegenwoordig. Dat is 'wijsheid' van vroeger. Echt vroeger. Gelukkig zijn tegenwoordig al deze fabels allang weerlegd.
Miichelle90 schreef:Lekker leuk leven voor de hond, altijd aan de riem en een muilkorf om.. Zullen ze vast blij van worden
wat is er nou leuker dan achter een beest aan te rennen en als succesje hem te pakken krijgt??Machie schreef:Mijn reu grijpt ook andere reuen. Maar daarom laat ik 'm niet inslapen...
Je hebt een jonge DH, die staan niet bekend om hun super sociale gedrag naar andere honden. En het grijpen van een hond betekend niet dat de hond ook kinderen bijt.
Ik had eerst de oorzaak willen weten voordat ik zo'n drastische maatregel nam...
Miichelle90 schreef:JA vandaar dat de meeste honden die gebeten hebben blijven bijten![]()
Maargoed zoals ik al zei is dit een onderwerp waar je over kan blijven discussiëren. En ieder daar zijn eigen mening in heeft.
Wat nog geen recht geeft om zo tegen de TS met zijn alle te gaan xD