Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

youngster schreef:Die katten kunnen er niks aan doen, dus om die er de dupe van te laten worden is echt kolder.
Lekkere dierenvrienden zitten hier
Quellian schreef:youngster schreef:Die katten kunnen er niks aan doen, dus om die er de dupe van te laten worden is echt kolder.
Lekkere dierenvrienden zitten hier
Waarom is de kat de dupe?
Mochten mijn katten ontsnappen of verdwalen of weet ik het, dan kan ik alleen maar hópen dat mijn dieren netjes worden afgeleverd bij het asiel. Komen daar niets tekort hoor.

. Ze waren geweigerd bij het asiel omdat die vol zat.youngster schreef:Hier wordt aangeraden om bewust een dier te pakken en weg te brengen. Die gedachte vind ik gewoon raar.
) kopen...GamblersCup schreef:passieAppel: dan moeten de buren dure flessen vol van die dingen kopen om hun complete tuin te besproeien, zodat die katten er maar uit blijven? Geen oplossing dus.
secricible schreef:grof niet, wel onredelijk.
Ik zou neit eens met een oplossing moeten komen, het is een probleem wat anderen creëren voor mij.
EllenB schreef:secricible schreef:grof niet, wel onredelijk.
Ik zou neit eens met een oplossing moeten komen, het is een probleem wat anderen creëren voor mij.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om er geen probleem van te maken. Tuinier met handschoenen en kom je wat tegen dan doe je dat in de vuilinisbak. We wonen nou eenmaal met z'n allen op een kluitje in dit kikkerland, dus een beetje tolerantie mag best. Het is een kattendrol... geen kernafval!
GamblersCup schreef:youngster, wat ben jij erg zeg!![]()
Je spreekt jezelf vreselijk tegen, en als jouw buren een potje peper van je krijgen tegen jouw katten, dan hoop ik dat je buren je dwingen de inhoud zelf in één keer leeg te vreten! En ja, grof, en ik meen het!
Je vind het "dierenmishandeling" wat je buren doen, en vervolgens moeten jouw eigen katten met peper weggejaagd worden... echt, enig idee wat peper veroorzaakt in de slijmvliezen? Wat een dierenmishandeling dat is? Bij jouw eigen katten? Alsjeblieft zeg... en ik geef secrcible groot gelijk, wat betreft dat potje peper...
Een katteneigenaar hoort gewoon zijn kat op zijn eigen grond te houden, klaar, punt, geen discussie mogelijk.
Als je toevallig buren hebt die het niet erg vinden, zelf katten hebben of het gewoon geen reet interesseert, heb je geluk. Maar het is niet iets wat "normaal" is en wat maar voor normaal aangenomen mag worden!

GamblersCup schreef:passieAppel: dan moeten de buren dure flessen vol van die dingen kopen om hun complete tuin te besproeien, zodat die katten er maar uit blijven? Geen oplossing dus.
Thirty schreef:Tuinieren tussen de leeuwenstront zal trouwens ook een genot zijn. Aldus Youngster.
@EllenB: Waarom zou iemand anders in hun eigen tuin de zooi van jouw dier moeten opruimen?
Zal ik mijn honden ook maar uitlaten in jouw tuin? Want je kan het toch gewoon opruimen?
youngster schreef:Ik heb het nergens over dierenmishandeling gehad. Geen woorden in mijn mond plaatsen die ik niet gebruikt heb alsjeblieft.
Mas schreef:secricible, ik kan je helemaal volgen
Iets wat ik ook nooit begrepen heb is waarom ik wel belasting betaal voor mijn hond (die alleen poept op de aangewezen plaatsen) en er geen belasting voor katten betaald hoeft te worden (die het dus overal laten vallen). En ik ben het met je eens dat het de omgekeerde wereld is dat je je in allerlei bochten moet wringen om andermans kat uit nota bene je eigen tuin te weren...