Mijn hond Kol is een joekel van een Duitse Herder met een piepklein hartje. Letterlijk een GROTE schat

Hij woont inmiddels al 7 jaar bij ons en nog nooit, geen moment spijt van gehad.
Heel veel plezier met jullie boxer!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

liesjecryos schreef:Ik had een vraagje aan jullie.
Hoe lang waren jullie bezig met kijken in het asiel en op de site voordat jullie hem/haar tegen kwam?
(ik vraag dit omdat ik het asielsite al een paar maanden in de gaten houdt)
Hoe lang waren jullie bezig met kijken in het asiel en op de site voordat jullie hem/haar tegen kwam?

wat leuk al die positieve verhalen!

)liesjecryos schreef:Ik had een vraagje aan jullie.
Ook van Dandy niet
.
Zijn best veel mensen met een hond uit het buiteland? Of lijkt dat maar zo?
De eerste die uit het asiel kwam was een Duitse Herder x Labrador teefje, echt een schat van een beest. Later kwam daar een beetje ongepland een klein wit Keesje bij. Mijn moeder had hem op een site zien staan en hij zag er zo vreselijk zielig uit, helemaal onder de klitten en hartstikke bang, dus die mocht ook bij ons wonen
En vorig jaar vond ik een Duitse Staande van 3 maanden oud, het klikte gelijk goed met de Herder, dus toen is ze maar gebleven