Havanna (hond) ontsnapt, omg. Heemskerk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 09:39

Ik baal ervan dat ik de hele dag moet werken...... Ik zou je zo graag willen helpen!! Alleen al de gedachte dat ik een van mijn mannetjes kwijt zou zijn, maakt me al gek....
Zou je een ander nummer van de dierenambulance kunnen proberen?? Wij hebben er ook meerdere (érg handig..... :P Als je de een belt, moet je de ander hebben.....)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 09:41

Kwam deze nummers tegen:
Kennemerland = 0251 215454
Velsen = 0255 533239
Zandvoort = 023-5713888

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 09:45

Oh bedankt! Zat t hondenforum al in de gaten te houden maar steeds niks.

Niks gevonden daarnet. NoGo is er als het goed is met een paar minuutjes, dan weer verder. Probeer te denken als zij... Waar zou ik heen gaan? Maar das vrij onmogelijk... Probeer de bosjes uit te kammen en te zoeken naar sporen, katten en eenden bekijken naar gedrag... Vreselijk.

Iedereen enorm bedankt!

Heb wel een mob nr maar dat was van die nachtdienstmeneer? Ik sms m wel even... Op t antwoordapparaat gaven ze een ander nummer op maar dat was dan voor spoedgevallen... Nu ben ík wel van mening dat ze alle mankracht moeten inzetten om Havanna te helpen vinden mja..

Flyer heb ik niet echt idd... Wel paar mensen al die op fb foto en wat korte info hadden geplaatst, weet ook niet hoe ik een flyer moet maken? Als je zoekt op Amy Zoutberg vind je er maar 1 iig, dat ben ik :P

Paps is absoluut confrontatievermijdend in dit soort gevallen...

Kennemerland hebben we idd contact mee, als ik die bel krijg ik dus voicemail..

Splash_

Re: Havanna (hond) ontsnapt, omg. Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 09:49

Flyer maken is heel simpel.

A4tje in word maken, heel groot VERMIST, foto van Havanna en wat korte informatie dat ze schuw is etc. Met daaronder je mobiele nr en zovaak mogelijk uitprinten en overal ophangen.

Ik duim voor je.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 12:27

Niks gevonden... Met NoGo en haar honden half Heemskerk uitgekamd, niks. Wel zo veel mogelijk mensen aangesproken en die zouden kijken of ze haar ergens zagen. Ook nog een mevrouw die met haar hond hardlopen t duin in ging dus dat is ook al iets.

Nog bij de dierenambulance langs geweest, die hadden nog geen nieuwe meldingen. Zouden me op de hoogte houden als ze ergens is gezien.

Nu even thuis, had nog niks gegeten en ben gesloopt van al het lopen. Even bijkomen en dan alles maar weer uitkammen met de auto. Je weet maar nooit.

Wat een hel.

Zal zo flyer maken en mams vragen of ze op haar werk kan uitprinten, printer is hier nog niet aangesloten.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:08

jemig.... had zo gehoopt dat je haar had gevonden.... maar.. de wonderen zijn de wereld nog neit ut... weet je nog dat topic, met de golden retriever? ook die hond is weer terecht...

ik blijf voor je duimen, je was zo blij met je nieuwe hond

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 13:14

Oh Beans was dat toch?

T voelt haast... Ik weet niet, alsof het me niet gegund is ofzo. Zó naar uitgekeken, was zo ontzettend gelukkig met haar, en dan dit |( Ik weet er even geen eind meer aan.

Ik heb net een flyer gemaakt, mams gaat uitprinten. Als ik m iemand anders nog kan mailen dan let me know, al was het alleen al maar om ergens op een site te plaatsen ofzo.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:22

Beans idd, die bedoelde ik eerder ook. Die is na 3 wintermaanden toch weer heelhuids teruggevonden.

Zolang gaat het nu vast niet duren Amyz!
Mocht je een grote uitkam actie willen dan weet je dat het via bokt te regelen is!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 13:30

Misschien voor aankomend weekend nog wel een idee als ze dan nog niet gevonden is inderdaad..

Ik weet het even niet meer. Sta mezelf maar even toe om in te storten, denk dat ik zo naar stal ga want Biscuit moet ook verzorgd worden en iets zegt me dat ze zich nu niet zal laten zien. Als ik Bis verzorgd heb maar weer rondjes rijden.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:37

heb je nog helemaal niets gehoord of vernomen dat ze ergens gezien is??

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 13:40

Nee nog helemaal niks |(

Ik vermoed dat ze een beetje hetzelfde gedrag vertoont als overdag thuis; overdag slapen en 's avonds actief. Daarom ook dat ik dus straks maar naar stal ga. Voelt vreselijk, maar een beetje afleiding is misschien ook wel wijs. Als ze al ergens gesignaleerd zou zijn zou ik gevraagd hebben of mn stalhoudster hem kon doen voor vandaag maar aangezien niemand haar dus nog heeft gezien zou het goed kunnen dat ze ergens onder een bosje lekker ligt te slapen.

:( En nú doet mn vader de deur wél dicht. Voordeur stonden kinderpostzegelkindjes, oh, deur dicht voor de tocht. Had de achterdeur open, je weet maar nooit. Dicht want ''ze komt toch niet''. -:(-

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:42

-O- ships...hoorde je maar iets van een glimp van leven,dan weet je in ieder geval waar ze ongeveer uithangt en dat ze nog leeft...

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 13:44

Of ze nog leeft maak ik me eigenlijk niet zo veel zorgen over. Of ik zit nog in ontkenning, kan ook. Maar ze kent het leven op straat dus ze weet dat ze niet onder een auto moet rennen zeg maar.

Maar vooral idd waar ze is... Ze kan vannacht overal heen gegaan zijn toen het rustig was op straat zonder dat iemand haar heeft gezien.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:45

O nee wat rot zeg!! Heb je een digitale flyer die geprint kan worden? Mijn beste vriendinnetje staat op een stal in Heemskerk dan kan ze die daar misschien ophangen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:47

He vervelend dat ze weggelopen is. ze is ook gechipt toch? je vind der vast snel terug. Is ze makkelijk te pakken door andere mensen, mss heeft iemand haar nu al opgevangen?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 13:47

Uhm, digitaal niet, wel gewoon wordbestandje.. Als je anders je email even pb-t? Stuur ik m je gelijk :)

Ze is gechipt idd en alle instanties zijn ervan op de hoogte dat ze vermist wordt. Makkelijk te pakken niet helaas, erg schuw. Maar wie weet, als ze honger krijgt...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:48

Weet niet of jullie ook iets van een 'witte weekblad' hebben?? Dan zou je daar een oproep in kunnen plaatsen?!
En hebben jullie een lokale t.v. zender?? Dan zou je kunnen kijken of je daar haar foto kunt plaatsen!?!
Ik zal even kijken of ik je foto op ons hondenforum kan plaatsen!? Helaas zitten daar niet veel mensen op, maar je weet maar nooit!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 13:49

We hebben idd wel een krantje, das een goede!!

Alle beetjes helpen.. Heb er maar 1 nodig die haar kan pakken... (signaleren natuurlijk hoe meer hoe beter maar you get the point).

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:57

Het is gelukt met de foto's en ze staat erop!!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:58

Misschien heb ik erover heen gelezen, maar had je het ook bij de politie gemeldt?? Daar willen mensen ook nog wel eens een gevonden hond heen brengen! (of melden!)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:59

Verschrikkelijk.
Informeer even bij amivedi, als je ze daar aanmeldt komen ze vaak automatisch in de regio krantjes te staan

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 14:09

Ik heb ook een mailtje naar Ingrid (waar ik je laats over pb'de :) ) gestuurd met haar foto's en de vraag of ze die op het raam van haar praktijk wil hangen!!!

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 16:17

Ik ben expres net met mijn paard aan de wandel gegaan over het fietspad langs de Randweg richting de wijk Waterakkers, je weet maar nooit... Helaas heb ik niks gezien. Maar ik hou mijn ogen open!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 16:33

Heel heel erg bedankt iedereen voor alle moeite!

Politie moest ik idd nog inlichten! Zo gelijk maar doen.

Ik kreeg op stal een telefoontje, ze was gespot in park Assumburg. Als een gek daarheen gereden, medewerker van de dierenambulance getroffen, maar ze was alweer weg. Hij heeft tot 9 uur morgenochtend de ambulance dus hij belt me gelijk als ze weer ergens gezien wordt.

He, verdorie. Meldkamer had het erover dat ze haar niet te pakken kregen, dus ik dacht echt; erheen, zij drijven haar mijn kant op en hebbes. Maar hij stond dus in zn eentje, had haar een bruggetje over zien gaan (dat ie niet is gaan kijken waar ze toen heen ging snap ik dus niet helemaal maar goed).

Anyway, ze is dus gezien! Weer voorzichtig klein beetje positief!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 16:35

Flyeren gaat vast helpen, ook bij supermarkten enzo.
Hebben jullie bos in de buurt of natuurveld? Zoja, dat soort plekken zal ze graag willen zijn.
De boswachterij informeren helpt dan ook!

Edit: super dat ze gezien is, dan weet je ook al een beetje meer een richting waarheen je zoeken kan!