M'n lieve vent is vanavond aangereden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re: M'n lieve vent is vanavond aangereden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 14:11

Wat fijn om te lezen dat de operatie goed is gegaan!
En jeetje,wat een superlieve baas heeft je vader zeg!! Zou de beste man zeker een bloemetje geven!
Ik hoop dat hij snel weer de oude is!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 14:53

gelukkig is de operatie goed gedaan.fijn dat ie zo snel weer naar huis mag!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 14:56

wat fijn dat al die mensen jullie hebben geholpen!

hopelijk is hij snel weer de oude :(:)

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:08

Vandaag of morgen mag hij toch naar huis? Plaats je even een foto en een update O:)

De baas van je vader wat een topman! Mag hij echt mee in zijn handjes knijpen zou zouden er meerdere moeten bestaan!
Er zitten wel goede jongens op de scooter bij en gelukkig zijn ze allemaal niet zo dat ze doorrijden. Echt super lief ook van die jongen dat hij meteen naar de dierenarts is gereden om iemand in te lichten dat er meteen iemand klaarstond & dat hij op bezoek wil komen!

Laatst reed ik ook naar school en ik moet dan een stukje door een bos waar vaak honden worden uitgelaten. ( Het brom/fietspad is naast een grasveld) waar ook veel gekken met hun scooter rijden. Voor mij reed een groep jongens bijna een hond aan dus ik rem gewoon netjes af want ondertussen was de hond op het brompad gaan staan. De man was mij zo dankbaar dat hij me zelfs geld wou geven omdat ik eventjes netjes stopte :oo Ik heb het niet aangenomen en vind dat gewoon normaal als ik een dier paarden honden noem maar op of een oud vrouwtje zie stop ik ook netjes omdat ik de gevaren ken als er een wegmongol komt langsrijden.. ( Heb nog even staan praten met de meneer van de hond en zijn hond is 2 jaar geleden ook aangereden daarom was hij mij zo dankbaar <3)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:55

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan :)
Na je OP te hebben gelezen vreesde ik het ergste

Sterkte :(:)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 17:01

We hadden zelf ook niet verwacht dat hij er boven op zou komen. Mijn buurman die het zag gebeuren zij al dat hij een hele poos bewusteloos is geweest. Hij dacht dat Gimli op slag dood was door de klap. Je kon de klap ook op verre afstand horen en hij vloog een best stukje door de lucht. Toen hij bij kwam en op wou staan moet hij gigantisch gekrezen hebben. Ze wouden hem ook al wegbrengen naar de dierenarts maar hij liet zich niet aanraken door andere mensen. Hij was doosbang en compleet in shock. Kzn niet wachten tot we hem morgen middag weer mogen ophalen. We zullen ook meteen een foto maken van het kleine wonder....

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 17:03

Heel fijn om te horen dat je hondje de operatie goed doorstaan heeft. Wat een geweldige baas heeft je vader om bij te dragen in de kosten..Heel veel beterschap...

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 17:06

wat fijn voor je dat hij naar huis komt! wil je een foto neerzetten als hij thuis is? ik volg je!!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 19:02

De baas van m'n vader is idd een geweldige man, en we hebben ook een mooie bos bloemen voor hem gehaald :j M'n moeder en zus zijn het geld nu aan het ophalen.

Ik heb net een flinke hoeveelheid voer gekocht voor Gimli. Hij kreeg eerst altijd vers vlees en afentoe een handje brok, maarja dat mag nu niet dus heb ik 18 blikken Almo Nature en GranCarno besteld. Hij moet echt blikvoer hebben (Dat is goed zacht) en over Almo nature en GranCarno las ik goede dingen, dus dan dat maar.

Er staat ook een mooie knuffel voor Gimli klaar :) En zometeen nog even gauw zijn mandje in de wasmachine gooien, dan kan hij daar morgen lekker in liggen.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:05

Hopelijk is je kleine jongen snel weer beter. Wat lief van de baas van je vader zeg, echt een super man!
Verwen hem maar lekker als je hem weer thuis hebt!

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:08

Wat een goed nieuws dat de operatie goed is verlopen! Hij heeft engeltjes op zijn ''schouders'' gehad :-)

2 dikke duimen voor de jongens op de scooter, omstanders en de baas van je vader!! Super +:)+

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:08

he meid sterkte ben blij dat de operatie goed gegaan is.
zal een grootte schrik zijn geweest om je hondje zo te zien liggen,en wat super van al die mensen die je hebben geholpen ,beterschap gr sandy

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:42

Wat een verhaal zeg! En wat een lieve mensen om je heen!
Super lief van je vaders baas! Ik duim voor je dat alles goed verloopt.

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:58

wat een heftig verhaal allemaal. Misschien een brutale vraag maar de jongens die dit verhoorzaakt hebben zijn hun hiervoor niet verzekerd?
heel veel sterkte en hopelijk wordt je kleine wonder weer helemaal de oude

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:04

Jeetje, wat een verhaal zeg, maar ik ben blij dat het de goede kant op lijkt te gaan...
Die jongens zullen idd waarschijnlijk ook iets via verzekering kunnen doen, mits ze WA verzekerd zijn.
Het is de moeite waard om dat met ze te bespreken?

Houd ons op de hoogte hoor!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:06

Wauw, super dat het met je hondje nu wat beter gaat, en geweldig hoe de baas van je vader je steunt, & ook de jongens die het hondje hebben aangereden reageren.. Ik wens je hondje echt heel veel sterkte toe, ik duim voor hem dat hij er weer snel helemaal bovenop komt! :)

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:09

Wat erg |( ik hoop dat hij er weer bovenop komt! :+:

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:12

Heel veel sterkte :(:)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 11:22

We zitten hier thuis met smart te wachten op telefoon. De hoefsmid belde net en iedereen zat op het puntje van de stoel, hopen op bericht over Gimli. We al hebben een mandje klaar voor hem met fleece kleedjes en kussentjes. Nu hopen dat ze bellen en dat hij strakkies naar huis mag.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 11:23

Wat fijn dat hij de nacht goed was doorgekomen.
Heelveel sterkte met het aansterken van gimli

Missy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 11:28

Jeetje wat een verhaal, ben blij dat hij er dan nog "redelijk"van af is gekomen !!

Heel veel sterkte en succes :(:)

PalermoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 11:33

Ahh jeetje meid wat verschrikkelijk... Gelukkig komt het weer goed met Gimli! Ik heb ook een keer gezien dat mijn hondje voor mijn ogen werd aangereden..(ook JRT) Die had gelukkig alleen wat blauwe plekken, rolde zo onder de auto door... Pfff schrikken is dat zeg... Sterkte en geef hem een dikke knuffel!

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 11:39

wat fijn dat hij naar huis mag hopelijk gaat het helemaal goed komen en zonder complucatie`s

sterkte!

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 11:47

wat een verhaal! Goed dat jullie hondje dit toch allemaal doorstaan heeft!!! En een geluk dat jullie hem nog hebben!! Hopelijk wordt het nu alleen maar beter en wordt ie rap weer de oude!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:43

We balen zo verschikkelijk. Hij mag niet naar huis. De arts vind hem nog te sloom en we worden morgen door de arts zelf terug gebeld over hoe we dan verder gaan. De klap gaf toch nu een flinke na schok.

Nu maar hopen dat hij morgen wat is opgeknapt, we missen hem verschikkelijk, om over onze border collie maar te zwijgen. Hij eet bijna niet meer en weet niet wat hij ermee aan moet. Hij zoekt de hele dag en snachts is hij heel gespannen en angstig.