stef schreef:Nee, is geen optie, helaas... Van een kale kip kan je niet plukken, laat ik het zo zeggen (in de huidige situatie)
Elk dubbeltje gaat al 3x op zn kant
Hoelang gaat deze situatie voortduren? Tijdelijk of???
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
stef schreef:Dat hoop ik wel voor ze, maarja, wat is tijdelijk? Het gaat al jaren zo en tenzij ze een leuke geldprijs winnen zie ik geen verandering komen (ook geen mogelijkheden tot).
fargo schreef:En wat zou je er zelf van vinden als mensen jou zouden benaderen met - ik vind dat je je hond/kat/cavia of pony/paard maar weg moet doen want je hebt er geen geld voor.. ??
fargo schreef:stef schreef:Dat hoop ik wel voor ze, maarja, wat is tijdelijk? Het gaat al jaren zo en tenzij ze een leuke geldprijs winnen zie ik geen verandering komen (ook geen mogelijkheden tot).
En wat zou je er zelf van vinden als mensen jou zouden benaderen met - ik vind dat je je hond/kat/cavia of pony/paard maar weg moet doen want je hebt er geen geld voor.. ??
Yamcha schreef:, misschien kun je samen zoeken naar oplossingen.
stef schreef:fargo schreef:quote="stef"
Dat hoop ik wel voor ze, maarja, wat is tijdelijk? Het gaat al jaren zo en tenzij ze een leuke geldprijs winnen zie ik geen verandering komen (ook geen mogelijkheden tot).
/quote
En wat zou je er zelf van vinden als mensen jou zouden benaderen met - ik vind dat je je hond/kat/cavia of pony/paard maar weg moet doen want je hebt er geen geld voor.. ??
En wat als je weereens hoort: Maar dat kan ik niet betalen, en je oppert dan heel voorzichtig, zou een ander baasje misschien niet beter zijn?
Ligt er ook nogal aan hóe je zoiets brengt natuurlijk. En ik heb het hier niet over een vage kennis oid maar iemand uit mijn zeer directe omgeving
stef schreef:Klopt, en jou vraag doet niet terzake, want zo zoals jij het stelt zou ik het nóóit brengen.

marleen_usar schreef:Gisteren bij de dierenbescherming op de tv, een hond die nodig getrimd moest worden. Was 40 euro maar dat hadden ze niet, nu betalen ze dat af met een tientje per maand.Stel dat er weer iets bij komt dan gaan ze er financieel helemaal aan onder door.
?Be_stronger schreef:vind het wel grappig dat er nu geroepen word van doe hem dan naar een andere baas als je er geen tijd meer voor heb of het geld niet, ben eens door meer dierentopics gelopen daar ik daar erg in geintresserd ben en als er een huisdier herplaatst moet worden om wat voor reden dan ook dan breekt de pleurus uit hier op bokt, en nu dan heel netjes zeggen dat je hem beter een beter thuis kan geven dan er geen geld voor over hebben.