Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jis_ schreef:Een hond 8 uur, s'nachts of overdag, in een bench stoppen vind ik not done.
Huertecilla schreef:Dat is nogal een uitspraak op een forum van paardeneigenaars.
De óvergrote meerderheid van paarden staat veel langer in een kleine bench en dat is nog een grazer ook.
Verder is dat het topic niet.
Wilawander schreef:Plannen, ik ga meestal in de wintermaanden, grote shows lopen we niet want daar komen we zonder grote geldbedragen en een bekende naam toch niet.
Wij hebben zelf gemaakte hondehokken en grote deuren die open kunnen zo komt er altijd frisse lucht binnen maar als het te warm is doen wij geen shows en ook geen examens. Ben zuinig op mijn dieren en wil nog lang plezier met ze hebben. Dus kies echt voor de wintermaanden en het voorjaar en najaar. Ook breng ik ze naar huis als we klaar zijn. Dan maar 2 keer rijden mochten we toch nog met z'n allen wat willen drinken. De honden gaan voor.
Jis_ schreef:Huertecilla schreef:Dat is nogal een uitspraak op een forum van paardeneigenaars.
De óvergrote meerderheid van paarden staat veel langer in een kleine bench en dat is nog een grazer ook.
Verder is dat het topic niet.
Mijn paard staat 24/7 buiten. Vind het dan ook geen misplaatste opmerking/mening in mijn geval.
?
Mikkiej schreef:Daar betaal je dan zoveel geld voor..
chieppie schreef:verder werd er bij ons met een nederlandse keurmeester een hond 1 geplaatst die een tand mist, volgens onze rasstandaard een fout.
daffodil schreef:Ja maar goed dat is makkelijk roepen, dat kan alleen een dierenarts na sectie vaststellen.......dus dat geloof ik niet totdat het is aangetoond. Ik snap wel dat ze het roept want het is toch heel anders te moeten zeggen dat je hond is overleden omdat ze m in de auto heeft gelaten terwijl dit veel en veel te warm was en dus zelf verantwoordelijk is voor zijn dood. Lekker op iemand anders afschuiven, heel handig!
chieppie schreef:PERSBERICHT / PRESS RELEASE
Het was op alle vlakken een succesvol evenement, dat achteraf werd overschaduwd door de tragische dood van 3 Golden Retrievers op zaterdag 3 september en het bevrijden van ongeveer 30 honden uit te warme auto’s op zondag 4 september.
Huertecilla schreef:Biepmiep schreef:Dus showen niet zielig, wel nuttig
´dus´??
en wáár is het nuttig voor?
Voor nog ongezonder maken van rashonden?