Sommige dingen heb ik nu al meerdere keren neergezet...... Als je kortzichtige opmerkingen wil maken be my guest maar je komt alleen maar zelf dom over...Er staan o.a. 2 bakken zonder kap, die vraag kreeg ik toevallig ook via pb.
Tot op heden geen enkele sjoege van iemand, dus ook niet via bokt helaas.
Wel wat mensen die weer bij familie en kennissen willen gaan vragen. Zorgboerderij bij ons in de omgeving had zelf ook al een overschot, dit weekend ga ik de rest van de regio maar eens bellen/mailen. Ik ga me nog even verdiepen in die link van Feliway, maar na zoveel pogingen verlies je het vertrouwen wel.
@Ashley1; dat zou ik nooit over mn hart verkrijgen, maar door de statische houdingen van DA's werk je zulk gedrag wel in de hand. Mensen die het niet zo nauw nemen met hun dier zullen al snel tot zulke maatregelen overgaan. Ik heb dezelfde voorstellen gehad in mijn omgeving, mensen die me voor gek verklaarden dat ik dat beest nu nog steeds in huis had.
@be stronger:ik wil wel dat degene die hem in huis neemt weet dat hij zou kunnen gaan plassen, ik heb geen zin in verwijten achteraf. Eerlijk en open vind ik wel zo prettig, ook voor de kat. Stel je voor dat hij ergens terecht komt en wel gaat plassen en vervolgens ook in de sloot eindigt??
En ach ik laat me niet gek maken hoor, zoals ik al eerder schreef ik weet hoe het op Bokt kan gaan.
Het kaf van het koren scheiden, de beste stuurlui staan al wal, haal eerst de splinter uit je eigen oog voor je de balk bij een ander ziet...... en nog meer van zulke spreekwoorden kunnen scheutig gebruikt worden hoor

ja gaat goed hoor