Halve dierentuin op marktplaats te koop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: Halve dierentuin op marktplaats te koop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 12:49

handtam noem je dat misschien, maar een slang blijft een wild dier, dus word niet zo tam als een hond. Zoals ik al zei, hecht zich ook niet aan een mens. Hij zal eraan wennen dat hij word opgepakt maar bijt wanneer hij dat wil.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 13:17

pinuts schreef:
handtam noem je dat misschien, maar een slang blijft een wild dier, dus word niet zo tam als een hond. Zoals ik al zei, hecht zich ook niet aan een mens. Hij zal eraan wennen dat hij word opgepakt maar bijt wanneer hij dat wil.

Een handtamme slang is ook geen wild dier meer. Zet een albino rattenslang die alleen gewent is om van de voertang te eten in het wild en hij zal het niet lang maken. Nee, ze gaan niet kwispelen als een hond als ze een mens zien, maar wild zijn ze ook absoluut niet meer.

_Hessel_ schreef:
Er staat zelfs een nijlpaard te koop, dacht eerst dat het om een nepperd ging, maar hij is wel echt.

http://link.marktplaats.nl/483799645

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder een nijlpaardje op Marktplaats heb zien staan! Ik vind het wel ontzettend leuke dieren, maar in de wetenschap dat het groepsdieren zijn en enorme vervuilers, pas ik er toch voor :+

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 17:58

En een nijlpaard is absoluut niet lief, althans de wilde iig niet. Brr ik heb gezien hoe ontzettend sterk en gevaarlijk die dieren zijn, daar wil ik echt niet bij in de buurt komen.
Maar ja er zullen altijd wel mensen zijn die dat juist stoer vinden :P.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:03

Meliszy schreef:
En ik wil wel graag een Zhorse of een Zebra, maar die hebben ze niet op marktplaats :n :')

Ik weet wel adresjes waar je zebra's kunt kopen :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:13

Zebra's staan ook op marktplaats hoor! :P

_Hessel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:46

Ik zag pas ook 2 poolvossen staan, volgens mij werden die in een soort kennel gehouden :roll:
Ik zit af en toe echt met open mond advertenties te lezen waarin dieren worden aangeboden, ook van 'gewone' huisdieren..

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:27

een vriendin van me (soort van)
heeft walibie's

maar die heeft ook een jeukel van een tuin (koeien weiland ongeveer)
die heeft ook in het jeugdjeurnaal geweest omdat ze waren öntsnapt"
ze zorgt zover ik weet goed voor ze :D

(langs de snelweg zag ik ook een klein stukje land met lama's)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 01:10

Joyckuh schreef:
pinuts schreef:

Een handtamme slang is ook geen wild dier meer. Zet een albino rattenslang die alleen gewent is om van de voertang te eten in het wild en hij zal het niet lang maken. Nee, ze gaan niet kwispelen als een hond als ze een mens zien, maar wild zijn ze ook absoluut niet meer.

:+

dat klopt niet echt als jij een slang hier loslaat zal die eerder sterven omdat het hier te koud is
en niet omdat die het gewend is van een voertang af te eten :+

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:47

Er heeft hier op Bokt ook eens een topic gestaan van iemand die haar hele garage om had gebouwd tot een tja hoe noem je zoiets 'krokodillenvijver'. En die had een of andere dwergkaaiman. Dat schijnt ook gewoon te mogen.

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 21:22

Ik vind het best wel raar dat je zulke dingen op Marktplaats kan kopen. Ik zie al die dieren op Animal Planet, maar nu ook hier ineens in de buurt! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:58

Hert, lama...

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:16

Verwonder me er ook altijd over.
Ik ken veel particulieren die herten hebben of kerkuilen. Zolang je er een vergunning voor hebt is er geen probleem.

Prairiehondjes zijn wel leuk, maar kunnen heel hard bijten! We hebben ze zelf gehad op de kinderboerderij. Waren ook afkomstig van stichting aap die ze bij mensen thuis weggehaald hadden. De mensen hadden ze in zo'n traliekooi voor een konijn in de huiskamer zitten.
Ze waren wel tam dat je ze kon aaien, maar ... oef ze hebben me eens flink gebeten haha ;)
We hebben trouwens ook twee wasberen, ook weggehaald bij mensen thuis.

Ik zag pas nog wasbeerhonden en een stinkdier gratis af te halen op marktplaats.... tjah, ...

En nu staan er nog genet katten te koop voor 600 euro per stuk.