Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sophie_midas schreef:Ik heb ook dierverzorging gedaan en mijn leraren hadden ook niet overal veel verstand van.. Dat advies klakkeloos aannemen zou ik niet doen.
Dat ze geen andijvie mogen is echt onzin, het is juist iets wat heel goed voor ze is en bijna alle cavia's vinden het heerlijk.Misschien ben je in de war met sla?
passieAppel schreef:mistery schreef:Mijn caafjes krijgen 's ochtends brokjes van Hope Farms, tegen 6 uur krijgen ze groente/fruit en voordat ik ga slapen krijgen ze hooi.
Ik heb een buitenhok van 1m bij 40?? zoiets.. en daaronder een ren van 1,5m bij 1,5m. Ook ongeveer. Hun kooitje zit nooit dicht dus ze hebben ruimte genoeg om rond te rennen.
Ik zoek trouwens nog een nieuwe tehuis voor ze.. dus bij interesse laat maar weten! Het zijn 2 beertjes van nog geen 2 jaar.
Sorry, ik ben gewoon nieuwschierig, maar wat is de reden?
Ga je fokken?
mistery schreef:mistery schreef:Mijn caafjes krijgen 's ochtends brokjes van Hope Farms, tegen 6 uur krijgen ze groente/fruit en voordat ik ga slapen krijgen ze hooi.
Ik heb een buitenhok van 1m bij 40?? zoiets.. en daaronder een ren van 1,5m bij 1,5m. Ook ongeveer. Hun kooitje zit nooit dicht dus ze hebben ruimte genoeg om rond te rennen.
Ik zoek trouwens nog een nieuwe tehuis voor ze.. dus bij interesse laat maar weten! Het zijn 2 beertjes van nog geen 2 jaar.
Sorry, ik ben gewoon nieuwschierig, maar wat is de reden?
Ga je fokken?
Laura_x_ schreef:En mijn lieve oude zeugje Dwarrel (9 jaar & 7 maanden) hebben we gisteren in laten slapen. Ze was verlamd achter & liep niet meer.
Lamar schreef:eertjuh22 schreef:mijn 3 cavia's lopen los in de achtertuin
Ben je niet bang dat ze door een kat te grazen worden genomen? Hier lopen veel katten die mijn konijnen soms terroriseren (die gelukkig veilig in een grote ren zitten).
BlackEyed schreef:Laura_x_ schreef:En mijn lieve oude zeugje Dwarrel (9 jaar & 7 maanden) hebben we gisteren in laten slapen. Ze was verlamd achter & liep niet meer.
Negen is echt een gezegende leeftijd![]()
Ik hoop dat mijn caafs zo oud worden!

passieAppel schreef:BelgenGek schreef:@Aurelia af en toe heet cs de blote voetjes ze, en anders kan je altijd een TD shelty kopen..
Off topic: bij cavia's zijn er toch alleen kleur'rassen?' geen rassen zoals konijnen en honden enzo?