Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kimmie261 schreef:tis ook een algemene opmerking,niets persoonlijks..
ik zou zelf gewoon nooit lekker kunnen slapen als ik weet dat ergens eenzaam een hond in een kooitje ligt ( en dat als roedeldier) ,vandaar slapen ze allemaal op de slaapkamer en bijna allemaal op bed,mag dan ook wel duidelijk zijn dat we een heel breed bed hebben inmiddels,anders passen ze er niet op
. De ene hond ligt languit op de bank die in mijn slaapkamer staat en de andere hond komt bij me liggen om het vervolgens heel warm te krijgen en dan gaat ze naast het bed op de grond liggen. Van mij mogen ze dus wel, maar ze verkiezen andere plekjes.
)

kimmie261 schreef:nee hoor ik ben ook niet vies van mijn honden,ik zoen ze ook heel erg ( moeten ze maar niet zo'n zoenhoofd hebben...)
en haha ja ze liggen soms wel ietsjes in de weg hoor,dus moet ik ff duwen en schuiven,of me half onder een hond frommelen,maar tis zo lekker zo'n snurkend hondje naast je
, dan stuurt ze de hond naar boven, mijn kamerdeur klemt, maar kan niet dicht, dus dan gooit ze de deur open en springt ze bovenop me. Dan ben je wel gelijk wakker
.
. 
Hij heeft een eigen plekje. gabjj8 schreef:M'n oudste gaat altijd 'savonds mee naar bed..
De andere 3 meestal in de woonkamer, en soms ligt er 1 bij mij....
Wat ik me afvraag, waarom nemen mensen honden als ze haren vies vinden?
Hou het dan bij een goudvis
, maar ik hoef hem niet in bed, hij zit vaak op wandeling in de sloot, lekker als hij zo bij je komt liggen. gabjj8 schreef:Wat ik me afvraag, waarom nemen mensen honden als ze haren vies vinden?
Hou het dan bij een goudvis