nav hond in bad..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:10

heerlijk hoor, mijn 2 hondjes horen er helemaal bij, mogen dus ook in bed, en ja (ik hoor al bahhhhh) ze gaan ook onder de dekens als ze willen.
waarom niet, als ze het koud hebben mag het van mij hoor.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:11

Ik ga wel met de hond in bad.. om de hond te wassen.
Daarna badkamer schoonmaken en dan zelf nog een keer douche :lol: niet op de bank en niet in bed... ik ga ook niet in de hondenmand liggen en al helemaal in de bench

ze komen bij mij sowieso niet boven.... ik vind de haren beneden al genoeg... en gigantische dierenvriend maar haren vind ik zo vies

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:00

kimmie261 schreef:
tis ook een algemene opmerking,niets persoonlijks..

ik zou zelf gewoon nooit lekker kunnen slapen als ik weet dat ergens eenzaam een hond in een kooitje ligt ( en dat als roedeldier) ,vandaar slapen ze allemaal op de slaapkamer en bijna allemaal op bed,mag dan ook wel duidelijk zijn dat we een heel breed bed hebben inmiddels,anders passen ze er niet op :')

Ik zag jullie al 's ochtends naast het bed wakker worden terwijl alle rotties met de pootjes omhoog en benen wijd liggen te snurken _O-
Hier mochten de hondjes nooit naar boven, maar toen was er een keer heftig onweer en sindsdien slapen ze bijna nooit meer beneden ;). De ene hond ligt languit op de bank die in mijn slaapkamer staat en de andere hond komt bij me liggen om het vervolgens heel warm te krijgen en dan gaat ze naast het bed op de grond liggen. Van mij mogen ze dus wel, maar ze verkiezen andere plekjes.
De katten mogen ook naar boven en ik heb dan regelmatig een of twee katten bij me liggen. Heerlijk! <3

Overigens vind ik haren niet 'vies'. Wij hebben tenslotte ook haren, alleen iets minder. Ik vind het heerlijk want dat maakt ze zo lekker zacht!
Rangorde ben ik niet bang om, die honden weten wanneer ze op bed mogen en wanneer niet.

kimmie261

Re: nav hond in bad..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:54

nee hoor ik ben ook niet vies van mijn honden,ik zoen ze ook heel erg ( moeten ze maar niet zo'n zoenhoofd hebben... :D )

en haha ja ze liggen soms wel ietsjes in de weg hoor,dus moet ik ff duwen en schuiven,of me half onder een hond frommelen,maar tis zo lekker zo'n snurkend hondje naast je :+:

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:00

mijn bouvier mag niet in bed, die heeft de neiging mij er bewust uit te duwen. Mijn bed is 1m hoog dus das een flinke val. Hij heeft wel een eigen bank met kussentje. Samen douchen doen we niet, vindtie niet leuk. De luxe van een bad heb ik niet.

Kat slaapt wel op bed, verschilt imo niet veel van een hond behalve de grote in mijn geval :D

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:04

Ons kleine hondje mag op een helft van het tweepersoonsbed van mijn moeder. Maar dan alleen op haar eigen fleecekleden. We vinden het niet fris als ze op ons dekbed ligt. Ze blijft overigens heel braaf op haar eigen stuk liggen. Het is een zeer onderdanig hondje, dus wat dat betreft kan ze prima op bed. :)

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:12

M'n oudste gaat altijd 'savonds mee naar bed..
De andere 3 meestal in de woonkamer, en soms ligt er 1 bij mij....

Wat ik me afvraag, waarom nemen mensen honden als ze haren vies vinden :')?
Hou het dan bij een goudvis ;)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:19

Alles gaat hier mee naar boven. Wat op of in bed wil liggen is welkom. In de zomer ligt alleen de oudste op bed, maar in de winter kruipen ze er vaak allemaal gezellig bij. En mijn man is er nog gekker op dan ik.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:30

Kimmie261,je bent een vrouw naar mijn hart. :j

Foahriya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:30

Helaas, ik wil het wel maar dat mag niet van mijn ouders. Gaat ook een beetje moeilijk, een labrador :P

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:31

ik zou ze niet mee in bad nemen omdat ik natte haren vies vind voelen. (en ja, ook mn eigen haren.. brr dat dat zo aan je plakt en dat je dat dan zo voelt 'trekken' ).
van mij zouden ze wel bij mij in bed mogen maar bij mn ouders (Waar de honden wonen) mogen (en kunnen) ze niet de trap op en t mag ook niet van mn ouders omdat die het 'vies' vinden.
Maar bij mn tante mogen haar honden wel op bed en op de bank.
eerste wat onze honden dan ook doen als we daar aankomen is een sprint trekken naar de bank, daar een dolle 5 min hebben en er dan afspringen en de rest begroeten.
Daar mogen ze dus ook bij mij in bed maar dat houden ze eigenlijk niet zo lang uit.
De jongste (is ook alweer 6 inmiddels haha) vind het wel heerlijk maar neemt altijd het hele bed in beslag.
(echt hoor.. het lijkt onmogelijk voor een slank labrador teefje om een heel 2persoons bed in te nemen maar geloof me. binnen 10 minuten heb je zelf echt geen ruimte meer over).

de oudste is heel bang om dingen fout te doen en wordt dus bloednerveus als je haar vraagt om op het bed te springen. ze weet dat dat normaal thuis niet mag dus ze raakt enorm gestressed als ze dan ineens op commando iets 'stouts' moet doen. dus dat vragen we maar niet van der

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:32

1 van mijn Husky's (de meest witte in mijn profiel) komt op bed, als ik het vraag of extreem verdrietig ben, als ik ophoud met kriebelen issie weg op zn kussen.
de andere husky (met masker in mijn profiel) ligt op de 2de helft van mijn bed, waar ik dus niet slaap, met een oude hoes, want die is toch kapot, en meer kussens in mijn kamer past tegenwoordig niet meer vandaar dat zij dit mag.
Als pup zijnde flink ziek geweest dus heb ik haar boven gehad, en de meest witte kan door een domme set van een ex van me niet alleen zijn dus slaapt automatisch boven op een kussen , die leer je dat niet meer af.

Daarbij ligt de zwarte me niks in de weg, en voelt kitten die te jong bij mams is weg gehaald (lees in een doos over het hek vn het asiel gegooid) , het erg fijn bij mn husky teefje dus vind het best zo :)

Vind het overigens een heel verschil met in bad, want ze ligt niet waar ik lig of zou gaan liggen , en in bad overal die viezigheid die los laat brrr.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:51

kimmie261 schreef:
nee hoor ik ben ook niet vies van mijn honden,ik zoen ze ook heel erg ( moeten ze maar niet zo'n zoenhoofd hebben... :D )

en haha ja ze liggen soms wel ietsjes in de weg hoor,dus moet ik ff duwen en schuiven,of me half onder een hond frommelen,maar tis zo lekker zo'n snurkend hondje naast je :+:

Ik kus hem ook, liefst op zn natte neus.....Hij knabbelt/likt altijd aan mn oor....Tsjaa het zal wel ranzig zijn....maar ja :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:52

Owjah...in bad...onze hond is gek, nou ja gek...geobsedeerd door water...maar douchen/bad vindt hij vreselijk....ik ga dan samen douchen/bad en wassen dus maar ik vind het erg 'ranzig'...al die haren....dus daarna goed wassen (en daarna nog die badkamer schoonmaken) ik douche/badder dus voor de hond, zeker niet voor mn eigen plezier...

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 01:21

Hond komt sinds een half jaar boven, we hebben haar 3,5 jaar. Als wij naar boven gaan, vinden we het zielig als ze alleen beneden blijft, dan mag ze mee naar boven. Bij mij mag ze op m'n bed, heb een speciaal kussen voor haar, waar ze dan met d'r kop op ligt. Dekens zijn dan wel dichtgeslagen.

Zondagochtend, als iedereen hier naar de kerk is, kruip ik nog een uurtje m'n bed in met de hond, en dat vind ze ontzettend gezellig, ze weet het precies wanneer het zondag is, en dan staat ze al voor de deur te wachten.

Of als ik te laat uit bed kom, als m'n moeder het te lang vind duren :P, dan stuurt ze de hond naar boven, mijn kamerdeur klemt, maar kan niet dicht, dus dan gooit ze de deur open en springt ze bovenop me. Dan ben je wel gelijk wakker :P.

Mee in bad moet ik niet aan denken. Dat vind ik dan wel weer vies :P.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 01:38

Zeg ik net dat die witte niet zomaar op bed springt, en wie gaat hier nu net naast me liggen chillen waar normaal die donkere ligt? Juist Djaga......... duurt niet lang dan springt ie weer op de grond gok ik.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 01:42

Mijn hond wil dat niet eens, veel te warm voor hem. Hij wil niet eens langer dan een kwartier in de woonkamer, dan wil hij snel weer naar zijn koele garage :')

Tja, en het is en jachthond waar mee gejaagd wordt, tekenprobleem zijn wij dus helaas niet onbekend mee...Nee, voor mij geen hond in bed :)

Manddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 01:43

ik zou mn hond niet op bed laten, maar dan zal ik een mand naast mn bed leggen.
ik heb wel een hond, maar ik woon op een boerderij en ten eerste, mn hond mag nieteens in onze woonkamer komen omdat hij misschien vlooien heeft en stinkt, en ten tweede, ze snurkt. :d Ohjaa, en ik ben nogmaar 15 en het mag nooooit van me ouders. :(

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 01:51

Die van ons mag niet boven komen. Eerst mocht die van mij wel eens op de bank, maar we hebben een nieuwe bank dus dat mag niet meer. :) Hij heeft een eigen plekje.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 09:28

gabjj8 schreef:
M'n oudste gaat altijd 'savonds mee naar bed..
De andere 3 meestal in de woonkamer, en soms ligt er 1 bij mij....

Tja omdat ik wel van honden en alle alles eromheen leuk vind... maar mensenhaar vind ik ook vies .. mag ik dan ook niet meer met mensen praten? Haha!
Likken in het gezicht vind ik bijv ook goor.. ik weet dat de algemene vaatdoek viezer is als een hondentong maar het idee dat ze daar even hun poeperd mee af hebben zitten likken en ik vervolgens op de club mensen bijna zie tongen met hun eigen hond... nee dat is niks voor mij

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 11:25

Als ik alleen thuis ben, slapen m'n hondjes gezellig samen met mij in het bed van m'n ouders :))
Maar normaal gesproken niet, maar dat heeft gewoon te maken met het feit dat ze 1. vreselijk snurken en 2. met hun kleine lijfjes het hele bed innemen :+

Chawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:27

Ik kan nog heerlijk nagenieten als ik denk aan mijn vrijgezelle tijd. <3
Bedje van 1.60. Twee weimaraners, Jack Russell en ikke allemaal in bed.
Ene weim lag aan mijn linkerkant. Andere aan mijn rechterkant en de JR was mijn voetenwarmertje. Allemaal onder de dekens. Pffff, best warm af en toe.
's Ochtends lag alleen nog mijn oudste Weim in bed. De andere 2 hadden dan koelere plekken opgezocht.

Bedje werd om de dag verschoond en heb nooit klachten gehad van 'visite', maar ja die hadden waarschijnlijk andere dingen aan hun hoofd ;-)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 15:55

Hier niet in bed, hij komt er stiekem wel eens bijliggen smorgens, gebruik makende van het feit dat ik moeilijk wakker wordt ;), maar ik hoef hem niet in bed, hij zit vaak op wandeling in de sloot, lekker als hij zo bij je komt liggen.

MliesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:02

gabjj8 schreef:

Als een goudvis net zo veelzijdig zou zijn als een hond zal ik er direct aan beginnen. :+
Nah sorry, ik heb gewoon niet de tijd om met 3 herders in de verharing 5 keer per dag het hele huis te stofzuigen. En ik heb ook geen zin in haar in m'n thee, tussen het bestek, in de koelkast en waar dan ook als ik dus niet stofzuig. :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:09

Hier geen hond in bed....hier is het bed voor de Alfa en niet voor de Omega :) .Onze hond komt helemaal niet boven.