Je zou nog wat kunnen leren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marcella schreef:leonie1984 schreef:Misschien heb je nog iets aan deze website, herplaatsingssite voor duitse herders.
http://barto2.home.xs4all.nl/Index2.htm
Plaatsings voorwaarden is een max. bedrag van 350 euro. Prijs marktplaats lig daar ruim boven.
Hopelijk lukt het om een goede nieuwe baas te vinden.
BraveSpots schreef:Een bench open is imo iets heel anders dan je hond voor uren opsluiten. Als ie het niet meer comfortabel vind heeft ie geen keus dan maar blijven liggen (slapen).
Bovendien, wat helpt een dagdeel? Heb zelf geen kinderen dus hier mag men me corrigeren maar ik zie voor me een kruipende baby en een actieve peuter/kleuter. Hoeveel uur zal de hond uiteindelijk kunnen rondlopen zonder kinderen in de buurt?
Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar ik zie er geen voordelen in om de hond die niet (goed) met kinderen kan bij TS te laten terwijl zei klaarblijkelijk geen voldoende toezicht kunnen/willen houden.
Welke partij word daar nu vrolijk van?
Anthea schreef:BraveSpots schreef:Een bench open is imo iets heel anders dan je hond voor uren opsluiten. Als ie het niet meer comfortabel vind heeft ie geen keus dan maar blijven liggen (slapen).
Bovendien, wat helpt een dagdeel? Heb zelf geen kinderen dus hier mag men me corrigeren maar ik zie voor me een kruipende baby en een actieve peuter/kleuter. Hoeveel uur zal de hond uiteindelijk kunnen rondlopen zonder kinderen in de buurt?
Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar ik zie er geen voordelen in om de hond die niet (goed) met kinderen kan bij TS te laten terwijl zei klaarblijkelijk geen voldoende toezicht kunnen/willen houden.
Welke partij word daar nu vrolijk van?
Dan moet je 'm gewoon in laten slapen, dan is het opgelost. Herplaatsen zou ik iig niet via marktplaats doen, stelletje creeps daar