Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saskiakefie schreef:Nee jij schiet ze het liefst door de kop, ieder zo z'n hobby....

Hhilde schreef:saskiakefie schreef:Nee jij schiet ze het liefst door de kop, ieder zo z'n hobby....
![]()
En dat zegt iemand die haar eigen plezier boven dat van haar konijnen verkiest
Ik denk dat als je met zo'n konijn naar de DA gaat het ingeslapen moet worden. Een jong konijn met een gebroken poot.. Ziet d'r niet best uit
love_western schreef:Jolliegirl schreef:Moet je geld hebben? En vervoer?
ja hoe moet ik anders daar komen? kan haar moeilijk meenemen op de fiets.
En heb verder ook geen zin in deze discussie.
Mensen die willen weten hoe het morgen gegaan is mogen mij pb-en
saskiakefie schreef:Ik ben blij dat ik jouw geen gratis fotoshoot heb gegeven
Na jou 10 anderen hoor, die hem wel op de foto hebben gezet en enorm blij waren met de toevoeging aan hun portfolio, enorm makkelijk beessie om op de foto te zetten namelijk. Jouw gemis hoor, niet het mijne. En nu weer back OT Jolliegirl schreef:Het is aan de TS wat ze ermee wilt.
Het is laat, het is de vraag of er nu nog een DA bereid is. Maar dat zal vast wel.
De kosten zullen dan oplopen als er behandeling gegeven wordt omdat het weekendtarief is.
ik hoop dat ts er op in gaat
Jolliegirl schreef:Ik bied je iets aan!!
Ik woon 12 km bij hoogeveen vandaan... heb een auto tot beschikking.. en contant geld in handen op dit moment...`
't is aan jou wat je eraan uit wilt geven. Brandstofkosten hoef je me niet te vergoeden, rekening van de DA kan je me later betalen.
lovemario schreef:toen ik mijn sleutelbeen op 2 plekken gebroken had, heb ik ook gegeten hoor..
en de opmerking; ik vind het knap at mensen kunnen zeggen dat het konijn pijn heeft, niemand kan in dat diertje zijn hoofd kijken.
het lijkt me vrij logisch dat als je iets breekt je aardig wat pijn moet hebben..
En dan hopen dat ze het advies zullen opvolgen. Wat denk je zelf? MamboBeach schreef:Dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn, ik ken een aantal mensen die zijn doorgelopen met een gebroken teen, voet en noem maar op.