Wendy_Komen schreef:Ga me hier niet te veel in mengen, gezien ik mezelf boos ga maken, en dat zonde vind van mijn energie
MAAR:
Loslopende katten in een woonwijk vind ik NOT DONE! Hou ze lekker op je eigen terrein, en ga niet de gehele buurt ermee opzadelen. Kattenstront overal, stedelijk "wild" wat de vernieling ingeholpen wordt... En das 'natuur'..
Moet me dan ook inhouden om niet mijn 2 windhondjes de natuur te laten volgen, en achter de katjes aan te laten gaan... Of wacht, dan is het ineens geen 'natuur' meer??
Gatver wat een stomme opmerking zeg sorry!
Ga lekker even ergens op katten jagen hopenlijk kom je mij dan niet tegen. Ik word echt niet goed van mensen die altijd maar last hebben van alles en iedereen. Overal komen maar steeds meer regels en dingen die niet mogen in dit land, omadt iedereen hier maar overal last heeft van elkaar en elkaars dingen.
We zitten hier gewoon veel te dicht op elkaar geplakt in dit land waardoor iedereen zich maar overal aan irriteert.
Straks worden de vogels ook nog uit de lucht geschoten om omdat ze te hard fluiten en op mn was poepen. Succes met wederom zo'n we hebben weer is ergen last van topic!

Ik heb haar 2 dingen kunnen leren in de 9 jaar dat ik haar heb; komen als ze buiten is en blijven zitten als ik haar op de foto wil zetten
. Op wat muisjes en vliegen na vangt ze niets. Niemand in mijn buurt heeft last van haar. Ze is zelfs heel erg geliefd. Ze zit eigenlijk 9 van de 10x in onze eigen tuin of in het parkje bij ons achter. Wee degene die mijn katje lastig valt. Ik zeik ook niet over de mensen die hun hondjes uit blijven laten achter in ons park, terwijl er verbodsborden staan.
.
.