Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
Yv_ schreef:Ik heb m'n bestelling binnen.. Had me echt gigantisch vergist in de hoeveelheid.
Had in totaal 6 lege lades in de vriezers, maar er past 1 krat toch niet in! Blij dat ik de bestelling niet alleen heb gedaan, dan had ik echt een probleem gehad.
Andere vrouwtje is nu onderweg om haar voer op te halen.
Maarehh.. Hoe zie je wat wat is? Ik ben alleen uit de 2 kratten KVV gekomen, wat de rest nou allemaal is.. Geen idee?!
.
. 

Dat is écht duur zeg! Voor minder dan dat bedrag heb ik 5 vriezerlades vol liggen!
.Yv_ schreef:Vond het nog wel een beetje eng, want ik kwam erachter dat er in een nek dus ook iets van bot zit (iig hard, over de lengte verdeeld).
Chubby schreef:Yv_ schreef:Vond het nog wel een beetje eng, want ik kwam erachter dat er in een nek dus ook iets van bot zit (iig hard, over de lengte verdeeld).
![]()
Jij hebt toch ook nekwervels? Een kippetje ook! Maar die werveltjes zijn heel klein en zacht, zitten aan elkaar vast middels bandjes en spiertjes enzo. Het kan wel zijn dat sommige werveltjes (richting de rugwervels) wat harder zijn en niet zo goed verteren, die worden dan later uitgespuugd en gaan niet verder het darmkanaal in. Het is zó mooi geregeld allemaal!
Schrik ook niet als je katten een keer moeten kokhalzen tijdens het eten! Ze moeten leren hoe groot/ klein de stukken moeten zijn om door te slikken. Een te groot stuk komt door kokhalzen een keer terug om nog eens op te knagen. Heel normaal verschijnsel!
. 

.
.
.