Passiepaard schreef:Heb je er geen last van dat je andere vissen er van gaan eten? Bij ons vrat de doktersvis en witborstdokter toch echt stukken ervan op, niet zo'n fraai gezicht zo'n vreetactie in je bak.
Hoe groot is die van jou? Die van ons was 1000liter maar toen de kids kwamen was het te berwerkelijk allemaal.
Onze doktersvis zit er niet bij. Tenminste, tot nu toe nog niet
Onze witborstdokter is, nu je het zegt, ook al een tijdje missende
Misschien ook ergens tussen de rotsen? Het vreemde is, deze poten hebben we in de filterbak gevonden, maar hier zaten geen enkele andere vissen, ook de rest van de ster niet. Wij hebben ook 1000liter. Ook geen jonge vissen, en het lijkt er tot nu ook niet op dat we jonge vissen gaan krijgen. Is dit wel het geval, dan gaan de jongen sowieso naar de aquarium winkel waar wij al onze vissen en producten weg halen.. Voordeel is natuurlijk wel dat de poten zich kunnen verschuilen op plekken waar de andere vissen niet kunnen komen 
Haha nee wij hebben geen zeeduizendpoot. Dit zijn overduidelijk de poten van de ster
Ik ga morgen alles even goed bij lezen, zag een aantal zeer nuttige reacties waar ik toch even op wil reageren en daar ga ik morgen even tijd voor maken 
Iedereen in ieder geval bedankt voor het meedenken en voor de meest hilarische dingen die ik hier al heb gelezen