Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sancha schreef:6 weken!!! Die zijn sowieso nog veel te klein en teer om naar een nieuw baasje te gaan! Laat staan met rondrennende kids.
banketstaaf wat er gebeurd is, en hoop dat de kitten het overleefd. Ik had het in laten slapen, zo'n lijdensweg hoeft voor mij niet.
_Tara_ schreef:Sancha schreef:6 weken!!! Die zijn sowieso nog veel te klein en teer om naar een nieuw baasje te gaan! Laat staan met rondrennende kids.
banketstaaf wat er gebeurd is, en hoop dat de kitten het overleefd. Ik had het in laten slapen, zo'n lijdensweg hoeft voor mij niet.
Ben het helemaal met je eensBelachelijk, 6 weken... Als je ook even googlet kun je zo vinden dat overal toch minstens 8-9 en bij goede fokkers zelfs vanaf 13 weken pas (ik zou zelf 8-9 weken nog te jong vinden trouwens maar goed). Jammer dat 't toch nog gebeurd dat ze dus met 6 weken al weg gaan...
Los daarvan, heel erg rot dat 't zo gegaan is. Je hebt er zo te horen wel alles aan gedaan om 'm nog te redden. Sterkte.
bo0tjeee schreef:Geef je hem alleen melk of echt kittenvoeding of herstelvoeding? Ik zou dat eerder ook aanraden zodat hij nog wat sneller op krachten komt.
Wel een ontzettend vervelend dat dit gebeurt. Hopelijk knapt hij nog op!