Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Sancha schreef:Kan, maar als je leestTwee teven knokken over het algemeen totdat er eentje bij neervalt, letterlijk. Wil je dat risico nemen?
Mij best, maar kom dan niet over een tijd klagen als het fout is gegaanHet scheelt dat ik hele dagen thuis ben, en ze altijd in de gaten heb.
Twee teven kan prima, maar als het fout gaat gaat het verschrikkelijk fout. En dat is banketstaaf als je er niet bij bent.
Is het enige punt dat ik wil maken
Al zo lang ik leef hebben wij hier meerdere teven bij elkaar en het is nog nooit zou fout gegaan als jij zegt. Misschien is het toch een stukje (gebrek aan) opvoeding?
Femke schreef:Ik heb inmiddels 16 teef-teef combinaties gehad in mijn leven.
En daar is het nog nóóit fout gegaan. Zelfs nog nooit een serieus gevecht.
Als het blijkbaar zo ontzettend vaak fout gaat, heb ik wel extreem veel geluk gehad
Ik denk dat je in heel veel gevallen waarbij het fout gaat de eigenaar de schuld kunt geven, ipv de honden. En ook de keuze van het ras kan er behoorlijk op van invloed zijn. Je hoort toch over de wat "pittigere/waak" rassen dat het sneller fout gaat dan bij de gezelschapsrassen.
Sancha schreef:Wie heeft het over altijd?
Heb in dit hele topic vermeld, dat het prima goed kan gaanMaar als het fout gaat, gaat het hoogstwaarschijnlijk goed fout. En TS zal dan net ff niet thuis zijn
Sancha schreef:Praat niet over mezelfHier heb ik ze twee keer van elkaar moeten trekken en sindsdien zitten ze gescheiden.
Ik heb het wel over mensen met ontzettend veel ervaring en kennis, waarbij toch de teven niet met elkaar konden.
Kan gebeuren, opvoeding of niet. Val me er op aan, doe wat je wiltmaar het is een bekend gegeven.