Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dierenfan schreef:Nee, ik had haar daar niet laten zitte t/m 11 weken. Want had haar namelijk nooit opgehaald. Als ik een huiskat wil ga ik namelijk een huiskat halen en geen schuurkat. Zeker niet als ik op een flat woon. Ze vererven namelijk altijd het gedrag van ouders ook. Daar wordt mede het karakter door bepaald. Door aangeboren dingen en door aangeleerde dingen. Dus wil ik een binnen kat dan ga ik geen kitten nemen van buiten katten omdat ik weet dat buitenkatten qua karakter pittiger zijn dan de relaxte binnen katten. Zijn de ouders binnen katten dan geloof ik wel dat de jongen het ook KUNNEN zijn.
Daarom een ras kat genomen hiernaast mijn aan komen lopen poes die halve dagen op toer is buiten en niet binnen te houden is (en niet aanhankelijk is).
Logisch ook dat ze een andere kat niet accepteerd. Ze heeft namelijk de hele periode (vanaf 6 weken leeftijd) gemist over hoe je onderling met elkaar om moet gaan dus ze kent geen kattengedrag en zal dus ook neit weten hoe ze met een andere kat overweg moet.
. kon het beest wel wurgen.