En khad een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag gisteren dus verder niet bij nagedacht...
onley schreef:Ceriadwen schreef:@ onley Ik weet het.. ik haal daarom ook de waterbak ( oh schaaaaaaaaandaaaaaaaaaaaaaalig) eruit en dan hebben ze die week geen water.
Heb ooit eens iemand zijn Boa in zien sprayen met frontline.. khad nog gezegd.. niet doen.. nou die is er ook met een flinke zenuwaandoening afgekomen. Die klapt zijwaarts en kruipt half op zijn rug....
Normaal behandel ik ze gewoon met slaolie en dan o ppapier... gaan ze vlotter vervellen en trekken ze in een keer de mijt mee.. maar dit keer kwam ik er gewoonniet van af en dus toen maar rigoreus een cassette bovenin de bak gehangen. Was met 4 dagen bekeken. Ik kweek mijne igen voedseldieren zelf maar een enkele keer als ik tekort kom dan haal ik wel s wat bij. Kan er donder op zeggen dat ik vanzelf wat mee neem dan
En die van de foto is een coral toch? Ik heb orange pastel en een paar Het motley's liggen. Wil over een jaar deze de kweek in doen en 's zien wat de pastel op de hets gaat doen..
Dat is indd de Coral maar Het's voor motley??
Dat bestaat nietof het is een motley of niet aangezien het een Co-dominant Gen is **als we het hier teminste over de boa's hebben toch
**
Ja Sharon krantepapier dat kan echt niet

of het is een motley of niet aangezien het een Co-dominant Gen is **als we het hier teminste over de boa's hebben toch
**
En ze is al die tijd de bak niet uit geweest.