Hond langdurig zeer hoge koorts

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 15:06

Ach wat ontroert me dat nu weer te lezen dat Chase brokjes neerlegt bij Zedd...Dat deed onze Max ook altijd bij Roc als hij iets voor elkaar wilde krijgen.Ik hoop dat ze allemaal veel lol hebben boven.
Nogmaals sterkte meis :(:) :(:)

Silvia

Re: Hond langdurig zeer hoge koorts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 16:40

Och jee, wat een rotbericht! Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van een huisgenootje!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 17:13

Ahhh neee !!!
Lieve Zedd is niet meer....
Zo jong...
Ik hoop dat hij de groetjes doet aan Buffel en Doerak.
Veel sterkte!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 11:11

Heel veel sterkte!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:32

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Jullie hebben de strijd dus toch verloren...Vreselijk..Hij was nog zo jong.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-11 13:11

Ik wil jullie allemaal danken voor jullie meeleven en meevoelen. Het was voor mij fijn om alles van me af te kunnen schrijven. Vanochtend vroeg hebben we Zedd begraven in onze tuin. Kan hij op deze manier toch een beetje bij ons blijven op de plek waar hij zich thuis voelde.De leegte in huis is gigantisch. Geen dof geklop meer van een kwispelende staart als je thuis komt (hij was altijd te lui om op te staan en vond dat je maar naar hem toe moest gaan om hem te begroeten). Raar dat zoiets kleins zoveel verschil maakt. Chase snapt er helemaal niks van. Dat vind ik misschien nog wel het zieligste. Op de een of andere manier ervaart hij niet wat dood zijn is. Ik had verwacht dat het lichaam van Zedd hem ook duidelijk zou maken dat het "over" is. Hij blijft nu snuffelen bij het graf, zoekt in huis en bij het uitlaten. Heel triest, ik hoop dat het vlug went voor hem. Hij wil ook niet alleen gaan slapen, hij wacht steeds of Zedd terug komt.
Hij kijkt ons steeds zo vragend aan. We moeten verder zonder onze trouwe vriend, vrees dat het nog lang zal duren voor we hier aan gewend zijn.......

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:54

Heel veel sterkte...
ik zit hier met tranen in mijn ogen. Arme Zedd, arme Chase..Arme jullie als gezin :(:)
Nogmaals heel veel sterkte. Hij is nu vast gelukkig bij de andere honden, zonder pijn.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 00:16

Ik wist niet dat we nog een tweede keer op Roc konden stemmen. Eerst lukte dat niet, maar onze stem heb je er nu weer bij. Een mooie vierde plaats voorlopig! :)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:01

Dankjewel!!! <3 En dat er maar velen je mogen volgen om het zelfde te doen :D

Gaat het een beetje met je?? :(:)

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 22:51

Ja, het gaat (meestal) beter dan ik verwacht had. Heb wel af en toe flinke huilbuien, maar merk dat wanneer ik aan het werk ben of bezig ben met de paarden, dat ik het dan redelijk van me af kan zetten.
Alleen thuis komen is verschrikkelijk. En dat is wel raar, want ik had hem eigenlijk overal bij, maar dat is op de een of andere manier toch het moment waar het besef het hardste aankomt. En de laatste week wilde hij natuurlijk niet meer mee, daar had hij geen puf voor, dus toen reed ik steeds op en neer naar huis.
Het gemis is en blijft groot en dat zal het voorlopig wel blijven, maar ik merk dat ik het wel goed kan accepteren. er was voor Zedd gewoon geen andere oplossing en daar heb ik me wel bij neer gelegd.
Maar het blijft zo onwaarschijnlijk dat ik hem niet meer zal zien en niet meer tegenkom en niet meer kan knuffelen ;( Daardoor voel ik me wel steeds verdrietig. Heb gelukkig een druk gezin dus kan er gewoon niet steeds bij stil staan, maar ondanks die drukte blijft er toch het gemis...
Ik weet dat dit zal slijten met de tijd, maar voorlopig koester ik ook nog die gevoelens. Ik wil kunnen blijven "voelen" hoe hij was, hoe hij rook, hoe hij je aankeek en hoe hij reageerde. Dat stukje wil ik nog niet loslaten.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:35

Ik begrijp je helemaal, je hebt verwoord wat ik ook voel :j
Het moet een plaatsje krijgen. :)

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:56

heel erg veel sterkte de komende tijd. helaas weet ik uit ervaring wat je door maakt.
het is waar dat het slijt en went maar toch komt er stiekum af en toe een traantje los ondanks dat bo er nu al bijna ander half jaar niet meer is en ik nu 2 lieve honden in mijn gezin heb mogen verwelkomen.