Ik wil jullie allemaal danken voor jullie meeleven en meevoelen. Het was voor mij fijn om alles van me af te kunnen schrijven. Vanochtend vroeg hebben we Zedd begraven in onze tuin. Kan hij op deze manier toch een beetje bij ons blijven op de plek waar hij zich thuis voelde.De leegte in huis is gigantisch. Geen dof geklop meer van een kwispelende staart als je thuis komt (hij was altijd te lui om op te staan en vond dat je maar naar hem toe moest gaan om hem te begroeten). Raar dat zoiets kleins zoveel verschil maakt. Chase snapt er helemaal niks van. Dat vind ik misschien nog wel het zieligste. Op de een of andere manier ervaart hij niet wat dood zijn is. Ik had verwacht dat het lichaam van Zedd hem ook duidelijk zou maken dat het "over" is. Hij blijft nu snuffelen bij het graf, zoekt in huis en bij het uitlaten. Heel triest, ik hoop dat het vlug went voor hem. Hij wil ook niet alleen gaan slapen, hij wacht steeds of Zedd terug komt.
Hij kijkt ons steeds zo vragend aan. We moeten verder zonder onze trouwe vriend, vrees dat het nog lang zal duren voor we hier aan gewend zijn.......