Las laatst een verhaal over iemand die zijn hamster (in winterslaap..) door de WC wou spoelen, die dacht dat 't beestje dood was.. Begon het te spartelen! Te laat..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hanneke1 schreef:Ik ben op zoek naar een nieuw hok, ik wil graag n hok lekker aan de maat. Heb er tot nu toe helaas maar 1 gezien die mij wel leuk lijkt en dat is deze: http://www.hamsterkooi.com/attachments/Image/201799.jpg
hanneke1 schreef:Hmm.. Ik heb hem hier toch ook in het echt gezien. Kan weinig hokken vinden die groter zijn? Je hebt ze wel in verschillende maten trouwens!
Zit al te zoeken maar kan de site niet terugvinden..
Maargoed: Ik heb ook liever een groter hok, aangezien ik de ruimte heb. Ben nog druk bezig met zoeken maar alles wat groter is dat is of van hout (wat ik niet wil) of gewoon extreem groot..
Elin_ schreef:hanneke1 schreef:Hmm.. Ik heb hem hier toch ook in het echt gezien. Kan weinig hokken vinden die groter zijn? Je hebt ze wel in verschillende maten trouwens!
Zit al te zoeken maar kan de site niet terugvinden..
Maargoed: Ik heb ook liever een groter hok, aangezien ik de ruimte heb. Ben nog druk bezig met zoeken maar alles wat groter is dat is of van hout (wat ik niet wil) of gewoon extreem groot..
Ferplast mary of ferplast Jenny![]()
Ik vind de Ferplast jenny zo gaaf!
Dan fel blauwe (of de kleur van je kamer) verdiepingen en accociores (of hoe je dat ook schrijft!)