arme arme puppy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Qilan

Re: arme arme puppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:34

Sterkte enso met de hondjes thuis, hoorde van je griep etc.

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:54

wat is die ginnyland een plaatje zeg!

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 05:02

Kady1 schreef:
Kayla komt niet uit super bekende lijnen maar heeft bvb Ginnylands Red Arrow en Maeglin Tootsy en Yoeki Of Maranns Home in haar lijnen zitten, ze is niet geheel drijven er zit hier en daar wat show bloed in de lijnen.

Ja, de of Maranns Home hondjes uit Belgie is echt showlijn. Die hebben ook nogal wat aparte kleurtjes....
Meaglin van Raf de Winter is deels werklijn, daar komen leuke honden vandaan ;)
Wij hebben zelf een heel ander type hondje hier thuis :+

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 05:37

ik wil even laten weten dat kayla bij mij zit en dat het erg goed met haar gaat! ze is goed tot rust gekomen en ze kan het erg goed vinden met onze mechelaar.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 09:08

Heerlijk Amanda, heel veel plezier met Kayla, je zult vast een superbaasje voor haar zijn :)

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 09:45

ik doe iig me uiterste best. tis af en toe best druk met een puberende mechelaar en een pup in huis maar het gaat heel erg goed. we hebben iig een goed netwerk om eens heen van onder andere gedragsdeskundige zodat we eventuele probleempjes goed op kunnen vangen. ik zal hier van de week wat foto's plaatsen van kayla en daro.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 09:46

Ja leuk, ik kijk er naar uit :) Je zult het idd wel druk hebben :D

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:12

foto foto!

Vorig topic ook gevolgd, wat een ellende voor zo'n kleine border.
Hopelijk is het nu eind goed al goed.

Rare mensen helaas op deze aardbol..

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 15:36

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<3

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 17:29

Wat een poepies :D Die van het touwtrekken is erg leuk. Fijn dat het goed gaat :j :)

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 18:05

Hardstikke leuk dat het zo goed gaat met het hummeltje, dat zijn nog eens goeie berichten :D

Ik zou alleen een beetje oppassen met het spelen met flosstouw met een grote hond, hier is er zo eens bij een border-pup een hoektandje afgebroken, mijn hondje heeft daardoor nu een scheve (volwassen) hoektand die er waarschijnlijk alsnog uit moet!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 18:26

daro trekt niet. hij houd het wel vast. hij is echt super voorzichtig en rustig met haar. ik sta daar nog iedere dag van te kijken aangezien hij zelf nog super jong is en vreselijk ruw met zijn vriendje speelt!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:06

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:11

even een korte up date weer van kayla. ze is nog steeds bij ons en het gaat goed met haar. zij en mijn andere hond gaan nog steeds erg leuk met elkaar om en vechten gelukkig nooit. discuseren doen ze wel af en toe :D . kayla is nu bijna een jaar.
toen ze net bij ons was was ze wel heel voorzichtig met zich aan ons te hechten. nu is dat gelukkig helemaal over en springt ze vrolijk bij ons op schoot. sinds kort gaat ze af en toe mee naast de fiets. ze heeft hier erg veel plezier in. verder is kayla voor een border erg rustig. ze heeft weinig eye , gelukkig voor ons, en is super als huishond te houden. ze is heel sociaal naar mens en hond. ze kan soms wel wat terughoudend zijn maar doet nooit echt lelijk.

in 1 zin gezegt het gaat goed met kayla :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 00:34

Wat leuk dat deze pup toch een goed huis heeft gevonden :)

Mijn vriend is ook de 2e eigenaar van zijn hond. Pupje kwam uit het asiel en de mensen hadden haar terug gebracht omdat ze niet zindelijk was. Een pup van 12 weken halloooo 8)7 Dat ie snapt dat het niet binnen mag okee maar ongelukjes kan je echt nog wel verwachten op die leeftijd.

*\o/* eind goed al goed.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 17:14

Eind goed al goed!
Super dat deze hond een goed baasje heeft gevonden!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:08

Met pijn in mijn hart heb ik Kayla moeten laten gaan. 19-4-2014 Kreeg ze geheel onverwacht een epileptische aanval. De eerste hadden we niet in de gaten. We kwamen terug van stal en ze had in de bensh gepoept en geplast. We hadden haar opgetild en in de douche gezet. Ze bleef maar kreunen. Ze zakte steeds door haar achter poten heen. Het was gelijk de laatste keer dat ze mijn arm aflikte maar dit keer niet uit enthousiasme maar uit angst, een help me alsjeblieft kreet. Dit was niet goed. Direct de kliniek gebeld en zij dacht gelijk aan epilepsie. Alleen dacht ze dat Kayla het ergste al achter de rug had. Wat zat ze er ver naast! Kayla was nog bij en probeerde steeds te gaan staan. Dit was ook de laatste keer dat ik ooit haar staart zou zien kwispelen. De angst stond in haar ogen. Ze kreeg haar definitieve aanval. Ze begon te stuipen en toen wisten we zeker wat ze had. We hebben al het mogelijke voor haar gedaan om haar eruit te halen maar niks lukte. Medicatie niet, niks niet. Onze Kayla zat gevangen in haar lichaam, ze was of in aanval of tussendoor alleen nog maar bewusteloos. Zo hebben we 6 uur lang voor en met haar gevochten. Het mocht niet baten en het was genoeg. We moesten haar laten gaan. Haar hartje bleef echter zo sterk. Na 3 spuiten en dik 20 minuten stopte haar hartje pas met kloppen. Ik weet dat het de enige eerlijke keus was maar god wat doet het pijn! Het gemis is zo imens groot. Ik krijg de beelden van die avond niet uit mijn hoofd hoe hard ik het ook probeer. Ons meisje, onze domme doos zoals we haar liefkozend noemde.
Ze zal voor altijd een plekje in ons hart hebben en vergeten zullen we haar nooit. Ze was nog veel te jong. Ze had nog jaren bij ons moeten zijn! Ik weet dat het zal slijten aar sommige momenten gaat het gewoon even niet en vloeien de tranen rijkelijk. Dit meisje had alles tegen. Zo'n slechte start en dan zo aan haar einde komen. Ik bid alleen maar dat ze geen pijn heeft gehad. Het is niet eerlijk!!!

riviera2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:51

Heel veel sterkte met het verlies van Kayla!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:30

Jeetje meid met zon verhaal hoop je alleen maar op een happy end. Wat vreselijk ! Heel veel sterkte toe gewenst!

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 20:42

zoals ik je aan de telefoon al zei, heel veel sterkte met het verlies. Het doet goed om te weten dat ze haar korte leven met zoveel liefde heeft mogen door brengen.

chuzzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:45

gelukkig heeft ze wel een aantal fijne jaren bij jou gehad! Veel sterkte.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:55

Ik vind het echt een sneu verhaal :( Zo'n pupje verdient een goed tehuis.

Ik wil ook behendigheid gaan doen en ik heb 2 maanden geleden een 7 maanden oude pup (soort van dergherder) gekocht. Deze is al mishandeld geweest en was voor alles bang. Ze is nu is huis al lekker los, in de tuin is ze ookal aardig los maar nog niet zoals binnen maar dat komt wel goed :) Maar met wandelen is nog echt een hel met haar. Ik ga straks thuis in de tuin alwel beginnen en zo ga ik naar buiten werken en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen.

Ik vind dat verhaal van 'groeipijn dus niet goed' echt een onzin. Wij hebben zelf als kleine kinderen ook groeipijnen gehad en dat was dan een dagje en dan was het weer een tijdje weg... en je kan toch moeilijk elke dan 7 dagen per week oefenen. Maarja soms heb je van die mensen U_U

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 20:56

je moet even een paar berichten hier boven lezen. Dit is een vrij oud topic, het hondje is overleden op drie jarige leeftijd

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 22:59

Ooow soorry zover had ik niet gekeken U_U sterkte

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 06:01

We hebben zielsveel van gehouden, doen dat nog steeds, en zullen dat ook altijd blijven doen! Waar haar leven bij ons hier via bokt is begonnen, sluiten we haar leven via dat zelfde topic af. Zo dubbel! Ik heb gisteren alles over haar weer terug gelezen, ik zou zo opnieuw voor haar gekozen hebben!