Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

manfredie schreef:LecyTinker schreef:TS, als je je emotioneel laat meeslepen in het wangedrag van de hond dan bevestig je zijn gedrag. Dus positief blijven!
het valt niet altijd mee...maar we doen ons best.
we proberen het positieve gedrag zoveel mogelijk heel erg overdreven te belonen
manfredie schreef:LecyTinker schreef:TS, als je je emotioneel laat meeslepen in het wangedrag van de hond dan bevestig je zijn gedrag. Dus positief blijven!
het valt niet altijd mee...maar we doen ons best.
we proberen het positieve gedrag zoveel mogelijk heel erg overdreven te belonen

Ik was eigenlijk benieuwd hoeveel mensen er zouden roepen 'Problemen met een labrador, dat kán toch niet?', maar gelukkig valt dat best mee. dierenfan schreef:stress drinken kan ook veel plassen geven en als ik het zo lees is het nogal een gestresste of in elk geval een heel drukke hond.
Sancha schreef:dierenfan schreef:stress drinken kan ook veel plassen geven en als ik het zo lees is het nogal een gestresste of in elk geval een heel drukke hond.
Maar da's toch niet zo gek, gezien wat er met de hond ondernomen wordt en zeker omdat de hond nu 24 uur per dag in een bench zit.
Geef de hond meer mentale uitdaging, meer bewegingsvrijheid en ga met m naar cursus, dan is het hele probleem waarschijnlijk opgelost.
Onzindelijk zijn wijt ik voor nu even aan de medicijnen.
ardo_iggy schreef:Lees je eigen bericht een terug zou ik zeggen.
En volgens mij heeft ze een topic geopend voor adviezen en niet om afgekat te worden.

) en vervolgens is ze helemaal gesloopt als ze thuiskomt.
) want dat ding is van hard plastic gemaakt zodat ze 'm niet vast kunnen pakken en slopen.
)
(krijg je straks met je kind ook mee te maken). (ik spreek uit ervaring met zowel de labradors als mensenpuber). Soms vraag je ze af wat je ze allemaal geleerd heb tot die tijd.

Sancha schreef:ardo_iggy schreef:Lees je eigen bericht een terug zou ik zeggen.
En volgens mij heeft ze een topic geopend voor adviezen en niet om afgekat te worden.
Lees wat je wilt lezen, mij om het even
Ik lees van TS voornamelijk 'maar' 'maar' 'maar', prima hoor, maar open dan geen topic. Neem de tips mee die geven zijn en begin er direct mee.

Sancha schreef:ardo_iggy schreef:Lees je eigen bericht een terug zou ik zeggen.
Lees wat je wilt lezen, mij om het even
Ik lees van TS voornamelijk 'maar' 'maar' 'maar', prima hoor, maar open dan geen topic. Neem de tips mee die geven zijn en begin er direct mee.

BrankaZ schreef:Google is your friend![]()
http://www.google.nl/#hl=nl&sa=X&ei=Mx7 ... 43&bih=704
http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... bal/136101
Vind de prijs trouwens erg meevallen.
Overigens wil ik wel eerlijk zijn: je doet je stinkende best en zit in een lastige situatie met een jonge hond die mijten heeft. Maar de hele dag in een bench is wel erg lang. Te lang. Wat dat betreft ben ik het wel eens met Sancha. Manier waarop ze haar punt maakt... het kan wat tactischer![]()
Hoop dat de hond dus vaker lekker wat uurtjes in de tuin kan en als de mijten te lang blijven nog een keer bij de d.a. informeren of een andere behandeling misschien een beter resultaat heeft.