gedumpte kittens gevonden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: gedumpte kittens gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:31

@ Silvia, wij hebben de kittens die bij ons geboren zijn, altijd wel de eerste inentingen gegeven.. zeker tegen kattenniesziekte, als ze dat krijgen, dan ben je verder van huis!

@UMayDream, voor wormen worden ze niet ingeent ;) ! Dus ik vermoed dat ze het over andere ziektes heeft als ze het over kattenziektes heeft ;) !

@Sancha, Koeienmelk is niet slecht, als het puur van de koe komt.. en dat is wat Odilia heeft ;) ! regelrecht van de koeien van de buurman! Wat koeienmelk slecht maakt voor katten, zijn alle toevoegingen...

Verder vind ik dat je super bezig bent Silvia!
Ik ben erg nieuwsgierig naar nieuwe foto's :)
Altijd heerlijk dat jonge grut zo in je buurt..

Hoe is het weer nu bij jullie? Want het is daar gelukkig nu wel goed weer neem ik aan.. das toch beter voor die kleine katjes dan dat koude weer!

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 21:51

Hierbij nog wat foto's van vanmiddag. erg lastig achteruit lopen en foto's maken, ze lopen constant achter me aan <3
En ondertussen hopte er eentje het trapje op en af!

Het gaat inderdaad om onbewerkte melk, als ik het krijg is het zelfs nog warm van de lichaamswarmte van de koe :9

Ik bedoelde inderdaad niesziekte etc. bij kattenziektes, wormenkuur hebben ze gister al gehad. DA vond ze nog te jong voor de inenting. Overgens nog geen worm gezien.....
De inentingen zal ik dan over 2 weken halen, moet toch nu steeds met de pleegpappa naar de DA. Zij operatie staat op woensdag dus moet een andere hond in zijn herstel periode de zorg van hem overnemen. maar ze staan hier allemaal in de rij om ze schoon te houden aangezien er nogal veel vlees en melk gemorst word, lees: gehele hoofdjes zitten eronder! :9

@ Femke: het is nu 30 graden, heerlijk weer om ze lekker los in de tuin laten lopen dus gelukkig! eerste 2 weken had ik er wel steeds kruiken bij maar dat is nu niet meer nodig, ze hebben het zo al warm genoeg!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 23:51

<3 <3 Is all I have to say.......

Wat een goede daad van je, ik lees al een tijdje mee. En wat een snoesjes zeg, sjeetje. <3

JosineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 09:41

Wat een schatjes!

Lieveranders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 09:52

Wat onzettend lief! <3 wat super dat je ze opgevangen hebt zeg! En geweldig dat je hond voor pleegpapa speelt.. +:)+

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 11:05

Aagh wat lief <3

@Femke_L, stom, indd, ze worden natuurlijk ontwormt, niet ingeënt :+ Ben weer es dom bezig haha :=

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 20:33

Nog even een vraagje, sinds ik ze vrijwel geen flesvoeding geef zuigen ze op elkaars genitaliën. zal dit gedrag vanzelf overgaan?

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:46

Misschien. Maar ze zijn nog zo klein, die hebben nog wel een fles nodig hoor!

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 18:05

Sorry, ik heb het verkeerd geformuleerd.
Ik bedoel dat ik de voeding nog wel geef maar dat ze deze zelfstandig opdrinken uit een bakje en ik ze dus niet meer met een fles hoef te geven.