Spoedcursus EHBS: vette spin in huis? Zó raak je hem kwijt!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:31

hoe die vaas super voorzichtig in beeld komt om erover te zetten :')

senoritakimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:34

brr gadver!
haha die stofzuiger durf ik niet eens, bang dat ze er weer uit kruipen ofzo..!

Een man in huis is dan zeker makkelijk..
Een ex van me heeft ooit eens 'geprobeerd' een spin voor me weg te halen, ook een gigantisch :+ ding voor mijn doen tenminste. Dus ik zit vrij rustig op de bank.
Pakt hij een shop om hem op naar buiten te brengen. Mept hij dat DING zo richting MIJN OP DE BANK!

* Heb geloof ik nog nooit zo ver gesprongen, volgende keer kan ik ook wel een slootje meespringen! :o

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:25

_O- haha hoe jij zo voorzichtig die vaas tegen de muur zet!!! Ik lig hier plat van het lachen!!!!

Ik ben zelf niet bang van spinnen, ik laat ze meestal hun hang gaan, lang leven ze hier toch niet, is hier altijd om ter eerst de spin vangen, ofwel is kat of hond eerst.

Maar moet zeggen bij dat tweede filmpje moest ik toch ook gillen!!!! brrr. Lang geleden dat ik nog zo geschrokken ben.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:57

Goldenflower schreef:
Nou dat laatste filmpje was wel heftig. Zoiets zou ik nooit kunnen opzuigen, denk ik. :=

Mijn beste vriend tegen de spinnen is mijn stofzuiger! :D Ik zuig ze gewoon op tijdens poetsen en voordat ik hem uitzet en opberg, spuit ik wat insektengif in een slang en vervolgens een dikke prop keukenpapier in een stang proppen. Ik doe alles om te voorkomen dat ze nog leven en eruit kruipen.

Doodslaan doe ik nooit en om een simpele reden ;) Ik wil geen vieze vlekken op mijn muren met restjes van de spinnen erop. Dat vind ik een onsmakelijke gedachte en zeker als je wilt ontspannen op de bank en je kijkt tegenaan.

Ik ben ook bang voor spinnen, maar vind het toch zielig in de stofzuiger. Een trieste dood is dat.
Mijn vriend haal ze meestal weg, maar dat lukt niet echt, hij doet t zo raar. Wil een pootje pakken en dan naar buiten gooien. Gevolg: 9 van de 10 keer gaat de spin er vandoor. :(

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:00

brrrrr. zelfs dit durf ik niet haha.
Zodra hij begint te lopen... Dan laat ik gillend alles vallen, of als ik het vast moet houden omdat het nog enger word, begin ik spontaan te huilen van angst hahaha.

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:12

Voor de mensen die ze idd opzuigen met de stofzuiger. Ik heb me ooit laten vertellen dat ze hier weer vrolijk uit kruipen. :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:27

Ho 's, bij jou loopt hij netjes de vaas in, want wat moet je dan doen als ze blijven zitten op de muur, of de vaas niet meer uit willen? Bij mij gaat dit altijd mis..

Zo had ik een keer in Afrika een giga sprinkhaan in de badkamer. Ik vang het beest met een kom, schuif er een folder onder en zet het beest uit het badkamerraam. Vevolgens sprong hij via de vensterbank recht in mijn gezicht en daarna de hele badkamer door. Ik gilde zo hard dat er na 3 minuten en collega in mn kamer stond -O- .

_aussi

Re: Spoedcursus EHBS: vette spin in huis? Zó raak je hem kwijt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 14:21

haha _Noah, ik zie het al voor me. Sorry maar ik moest echt even lachen om je verhaal. Kan me voorstellen dat het op dat moment wat minder grappig was!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 14:27

Allright, bij deze hang ik een briefje op "EHBS; PB Elanor of ze komt want die is dapper"
Mijn dapperheid zou bij een spin van dat formaat bestaan uit opspringen, wegrennen, hulpdiensten inschakelen. Intussen neurotisch door het raam naar binnen kijkend of "dat enge beest" toch niet beweegt.

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:36

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:45

Ja en dan niet zo hé:

*edit* zag dat iemand anders 'm ook al had geplaatst. Ben niet zo bang voor spinnen, maar deze spingiganticus. brrrr.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 20:00

DIE IS ENORM :wow:

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 20:06

Hihi je had ook een cursus buitenzetten erbij moeten doen. Daarin faal ik nog wel eens :D
1 keer gehad dat de spin in plaats van snel weg te rennen heel snel terug naar binnen kwam rennen :+

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 23:53

Oh hell! Die man blijft nog aardig rustig, ik zou echt helemaal gek worden :') .

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 09:04

Wtf zoon spin. Dat kan niet echt wezen.

*alle hoekjes en gaatjes worden even bekeken of ik toevallig ook zon super spin heb*
*hoidt shotgun gereed*

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:09

Limonade schreef:
Ja en dan niet zo hé:

*edit* zag dat iemand anders 'm ook al had geplaatst. Ben niet zo bang voor spinnen, maar deze spingiganticus. brrrr.

_O- Ik schrok me helemaal de paasei toen dat beest veel :Y)