heel enkel keer krijgt hij s'ochtends kip en s'avonds de pens versie maar dan alleen als de compleet versie uitverkocht is bij de winkel.
Ga binnenkort gewoon bestellen want het is de laatste tijd vrij vaak op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:er staat hier ook geen onbeperkt vlees hoor,dan zouden 2 dat opeten en de rest niets hebben
maar puppies krijgen onbeperkt eten...en dat is gewoon 6, 7 ,8 x per dag een bakkie vol geven,eten ze het niet op,dan bij de volgende keer neerzetten mss wel,eten ze het dan leeg en hebben ze nog trek wordt het bakkie weer gevult..
dit doe ik tot ze zelf aangeven dat ze minder willen eten (mits ze inderdaad niet baggervet zijn/worden),zo heeft pip 1 van mijn honden bijna 1,5 jaar meer als een kilo per dag gegeten,ze is u 2 en eet zo'n 600 gram per dag,meer hoeft ze niet..prima toch...
zodiacje schreef:Vanavond heeft max een luxe diner, hij krijgt dan K9 natural.
Dat is nieuw spul. Is gevriesdroogd voer, geïmporteerd uit Nieuw Zeeland.
Zit echt helemaal niks anders in dan vlees en botten enz, wat groente, fruit, en een eitje.
Die schapen daar lopen vrij rond en krijgen geen groei hormonen of andere troep zodat je hond dat ook niet alsnog naar binnen krijgt.
Super de luxe dus, verwende hondje![]()
Je betaald er wel voor maar hij krijgt savons toch nooit veel te eten dus af en toe mag ie verwend worden
Jessix schreef:Ik geef meestal 4 of 5 dagen Prins brokken (de geperste) en de andere dagen kvv, ook van Prins of soms een andere variant. Ik geef er wat rijst bij.
Ik heb wel veel gelezen over vers vlees, maar als vegetariër zie ik mezelf niet aan de slag gaan met kippenekken en paardenspieren.
Ik zie dat sommige varkensoor geven. Ik had begrepen dat varkensvlees niet zo goed is?