Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
japielover schreef:Her meld dan iemand die gratis met spoed 2konijnen weg doet. Waarom?? Omdat onse woning binnen nu en een week gesloopt wordt.. Mijn moeder is alergie's ik vind het enorm rot maar ze moeten echt weg met spoed.. Terwijl ik ze veel liever oud zie worde bij mij thuis..
probabeest schreef:Ohhh daar valt idd mijn mond van open, walgelijk dat soort mensen!
! Wij hebben thuis drie (vier eventueel) geiten staan die gratis af te halen zijn. Liever vroeger dan later eerlijk gezegd (jammer dat de beesten oerlelijk zijn, niemand wil ze verdorie...
).

fojoe schreef:@Miesjex: mijn man heeft helemaal niks met dieren, maar hij tolereert ze nu al bijna 17 jaar

)
was altijd zo gezellig in huis.
)

.AaronYve schreef:Ik wil posters gaan ophangen in supermarkten en dergelijk om mensen bewust te maken dat het dus geen impulsaankoop mag zijn. Dat men daarbij de katten/honden moeten laten casteren. En konijnen niet vrij moeten uitzetten maar naar een asiel moeten brengen.
Heb tot op heden maar 1 poster gevonden die gebruikt mag worden en dat is voor konijnen niet uit te zetten.
Al schrikt het maar 1 iemand af en die besluit om het niet te doen dan ben ik al blij.
Vjestagirl schreef:japielover schreef:Her meld dan iemand die gratis met spoed 2konijnen weg doet. Waarom?? Omdat onse woning binnen nu en een week gesloopt wordt.. Mijn moeder is alergie's ik vind het enorm rot maar ze moeten echt weg met spoed.. Terwijl ik ze veel liever oud zie worde bij mij thuis..
En je weet pas een week dat het huis gesloopt gaat worden?