Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Limoen schreef:Schimmelig schreef:
Teacups zijn tot 500 gram, dus ze zal wel 95 gram zijn?
0,95 gram typt TS he, dat kan nooit Dan weegt het beestje niet eens 1 gram.
95 gram geloof ik ook niet, dat is het geboortegewicht van een kitten/chipup ongeveer.
Limoen schreef:Ik neem aan dat je 950 gram bedoelt ipv 0,95 gram.
cerescity schreef:Wendy1978 schreef:Misschien even navragen bij je dierenarts?
Hopelijk komt het nog goed met hondje
ik hoorde het vanmiddag pas van iemand
die zei je mag blij zijn als ze 2 word
ik heb nog een paar chihuahuas maar normale maat
dit beesje was niet de bedoeling
maar ik moest haar meenemen
er stond een schoteltje met letterlijk 6 kattenbrokjes
en 200 % dat ze daar nooit van gegeten heeft
ze kan met dat kleine bekkie zulke grote brokken nooit gegeten kunnen hebben
op advies van de dierenarts heb ik blikvoer gehaald
en frolic vleesrondjes die ik moet verkruimelen
we zien wel hoe het loopt ze heeft het goed nu
stef schreef:heb je gelijk in Nikki, maarja, t is vechten tegen de bierkaai heb ik het idee. Het zou een eind schelen als een ieder elkaars mening nou eens zou respecteren

Vjestagirl schreef:riagr schreef:Ok....... vraagje aan iedereen die het hier zo "beter" weet: waarom al dit commentaar, en waarom niets anders dan lof als er ergens een zielige pony als 'project' wordt weggekocht. Dan is het ineens "dik respect voor je TS', terwijl het in feite natuurlijk niet zo heel anders is.
Omdat er niet dagelijks auto's vol met doodzieke pony's naar Nederland worden gebracht, omdat er geen broodfok in de ziekelijke ponys plaats vind. Daarom is het anders.
Klijntjuh schreef:Wel magertjes inderdaad, ik zou echt even voor de Nutrigel gaan, je zult zien dat ze daar snel van opknapt!
Hoe is het nu met haar ontlasting?
easygoing schreef:Snap wel dat je dat beestje meegenomen hebt hoor maar ik snap niet dat je er geld voor gegeven hebt ik had er geen cent voor gegeven, die lui hadden een pijnlijk en blauw lijf kunnen krijgen van me.
Zoals iemand al zei hou je hiermee de broodfok wel in stand en dit zijn heel succesvolle verkoop trucs van die ellendelingen. Mensen vinden het zielig dus worden de pups verkocht en omdat de pups zo goed verkocht worden worden voornamelijk de moeders in het land van herkomst echt vreselijk misbruikt.
Je bent er dus met open ogen ingestonken.
cerescity schreef:Klijntjuh schreef:Wel magertjes inderdaad, ik zou echt even voor de Nutrigel gaan, je zult zien dat ze daar snel van opknapt!
Hoe is het nu met haar ontlasting?
ik heb stomorgyl gekregen
der ontlasting is nu gitzwart geen diaree meer
ja ze is eng mager
ze heeft een open fontanel
ze heeft vandaag blikvoer gehad
ging net een eetlepel in ze heeft geen eetlust
ga morgen achter nutrigel aan

Das echt zo ontzettend niet wat dit diertje nodig heeft op dit moment.
Sonja schreef:geerke schreef:gitzwarte ontlasting wil vaak zeggen dat er een interne bloeding is.
Maagzweer of -bloeding volgens mij. Maagzweertjes zouden niet raar zijn, in combi met het niet willen eten.
Foto valt me trouwens mee TS, ik had het veel erger verwacht. Succes met opkalefatren van het beestje!
Iris82 schreef:Die heeft hoge pootjes! Dat blijft geen kleintje hoor, wees maar niet bang.
Maar goed, dan heeft ie je dubbel opgelicht.
Hoop dat hij of zij uitgroeit tot een gezond beestje.
Mijn DA zal echter nooit ECHT nooit blikvoer en frolic voorschrijven.
Echt niet. Het idee alleen al.Das echt zo ontzettend niet wat dit diertje nodig heeft op dit moment.
Ik zou toch echt een andere DA raadplegen voor voedingsadvies, want het lijkt mij voor het dier veel beter als het een kwalitatief hoogstaand voer krijgt met veel vlees en daarnaast iets extra's. En niet de hondenpatat (frolic) met stoofvlees erbij.