Vrijdag hond onder het mes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Vrijdag hond onder het mes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-11 14:50

bult voor het eerst opgemerkt aug 2010, dachten dat het een simpele ontsteking oid was. Ze had er ook helemaal geen last van. De enige reden dat we m weg hebben laten halen is dat ik bang was dat ze er een keer achter zou blijven hangen en de boel kapot zou trekken. Daarnaast was het advies van de DA om niet te lang te wachten ivm het weer dicht kunnen maken....

Morgen trouwens hechtingen eruit

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:46

Hoe is het nu met je hondje?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 20:25

prima :j Ze is elke keer super braaf geweest bij de DA, heeft 1x gehapt omdat de DA iets te lomp was met de leucoplast van dr vacht af trekken, verder alles (drain, hechtingen etc) zonder verdoving. Alles is er nu uit/af en het ziet er keurig uit :j

Tnx for asking :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:26

Dat is goed nieuws, nu gewoon doorgaan met lol hebben in het leven eigenlijk. Logisch wel dat ze zich even meldt als haar haren eruit getrokken worden door de tape. Dat doet ook flink zeer. Wel braaf dat verder alles zonder verdoving is gelukt.

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:38

mijn oude daisy die in mei 14 wordt(golden retriever) stokdoof is en half blind,is van de week nog geopereerd.ze had een melkklier gezwel wat maar door bleef groeien.ik heb geen bloedtest laten uitvoeren,want het was of opereren of laten inslapen.dus leterlijk erop of eronder.9uur lag ze onder het mes , om half 11 werdt ik gebeld dat alles super was gegaan en om 13uur ben ik haar gaan ophalen en wou ze zelf al een klein pieseplasje doen buiten.helemaal toppie en ze is gewoon weer helemaal de oude,zelfs de zelfde dag al terwijl ze echt een snee heeft van zeker 30cm.veel sterkste voor jullie oudje Y;( Y;( Y;(

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:40

hahaha zie dat je hondje al geopereerd is,onze oudeje doen het maar goed heey......