Okee Als je daar van overvloed hebt dan stuur ik jou weer 1 en dan ruilen we?
silvericathy
Geplaatst: 02-05-11 16:48
dat duurt nog wel tijdje wil eerst eens kijken of het zelf lukt met het kweken van de soort maar je mag me best psg 1 sturen hoor, al heb ik nu wel inmiddels over de 400 eitjes of zo hihi
Okee Maar dat gaat nog wel een tijdje duren want gaan me bak nog lang niet verschonen Zit van dat houtsnippers onderin dus kan lang me bak niet schoon maken
ja ik weet het, zal deze maand denk ik niks meer worden....naja volgende maand dan maar owja, psg5 is begonnen met eitjes leggen, het zijn er nog lang niet genoeg maar over een tijdje wil ik je er best wel wat opsturen had jij nog psg 1 eitjes voor mij? ze zijn trouwens begonnen met uitkomen hihi
Ja is goed Was gisteren bij Henri geweest (henrizomer op t forum) was erg gezellig Had ook nog paar mee gekregen alleen naam vergeten maar staat op het doosje waarin ik ze had gekregen Maar eitjes voorlopig nog niet ga nog lang niet het zand verschonen
Jaa dat weet ik Ik heb een soortje die eitjes in de grondprikken Bij de vorige 'eigenaar' stond er gewoon een bakje zand waar ze het in deden Maar net het zand gezeefd maar geen eitjes volgens mij liggen ze gewoon op de grond
ik ben er eindelijk achter dat mijn psg 164 8 koppeltjes heeft in totaal...nu hoop ik dat deze koppeltjes goed groeien en groot worden en dan heel veel eitjes gaan leggen. psg 164 is een beschermde soort omdat er nog maar weinig van in kweek zijn, en ik hoop van deze soort een goede kweek te kunnen opzetten...als dat gaat lukken kan ik er ook gaan verdelen onder de phasma mensen tijdens de meetings in de hoop deze soort weer terug te kunnen brengen. het is trouwens een makelijke beginners soort. ik ga maandag een terarium kopen bij iemand hier in de buurt, daar zit een lamp in en die kan tot wel 20-25 graden worden dus dan gaat psg 164 daarin zodat het proces wat sneller gaat.
Er leeft nog zowieso 1 psg 278 nimf Is ook al een keer verveld als ik dat zo zie
amillion
Geplaatst: 20-06-11 13:18
omg ik heb heel veel eitjes van psg 1 en die komen nu allemaal ineens uit tel nu al 26 nimfjes en heb 4 nimfen van psg 270 en eitjes van psg 9 (groene variant) maar het lijkt er op dat die niet meer uitkomen
De psg 9 duurt heel lang Onbevruchte eitjes kunnen er wel een jaar overdoen om uit te komen Pas je op dat ze niet ontsnappen ik heb al regelmatig dat ik ze van de muur moet plukken
ik heb vanalles en nog wat voor je Corien, weet niet presies de soorten maar ze eten allemaal braam en zijn niet zo moeilijk. ik wil eigenlijk alleen nog maar psg 1 en psg 164 gaan kweken voorlopig.... zit psg 4 en 5 ook bij