Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kainda schreef:Als je vaste klant bent en vooruit betaald krijg je 2% korting, bestel je boven de 100 euro, krijg je
nog eens 7% korting bovenop.
Henkje schreef:Zie profiel voor foto's
Chiqa schreef:kainda schreef:Als je vaste klant bent en vooruit betaald krijg je 2% korting, bestel je boven de 100 euro, krijg je
nog eens 7% korting bovenop.
Vreemd....denk dat je je vergist, ik krijg 5% korting als ik boven de €100 bestel.
http://www.zooplus.nl/content/stockup
Emytje schreef:Henkje schreef:Zie profiel voor foto's
Zo ver zijn die van mij nog niet.Khalid de kitten (zie onderschrift) wil ik wel grotendeels op barf zetten, omdat hij nu hij jong is dit nog gemakkelijk oppakt. De oude kater Muninn wil ik denk ik voor 50/50 op barf/kvv hebben, mits hij heel goed barf eet, dan krijgt hij het gewoon ook zoveel als Khalid, alleen dan aangepast op zijn hoeveelheid. De oude poes Nimueh is nog niet echt een knager, dus voor haar moet alles gesneden worden en zou alles waarschijnlijk nog grotendeels uit kvv bestaan. Maar het komt bij haar ook meer en meer. Misschien over een paar maanden... Dan knaagt ze zonder problemen botjes in stukken.
ponyzotje schreef:Circel schreef:Knijp jij ook eerst het eigeel uit zo'n kuiken?![]()
![]()
Nee dus
Circel schreef:MoehahaHihi, toen ik het ging uitproberen had ik op bokt geleerd dat dat moest, omdat je anders kans hebt dat je huis onder het eigeel komt te zitten. Maar ik dacht: 'ik geloof het wel!' JAK! en, nouja, rest is bekend, poes deed toch niets met kuiken.