Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kiim schreef:Huh je had er toch 2 waar er 1 al van terecht was?
Gelukkig is hij er nu iigv al uit.
Poezen kunnen straks misschien muisjes gaan vangen maar het lijkt me slimmer om ze eerst een weekje of misschien wel 2 op te sluiten..
Chubby schreef:Hoe kan een kat van 5 maanden oud nou door een gat van 2 x 3 cm?!
Er zal vast ergens nog een ingang zijn. En om eerlijk te zijn: zou je de kelder niet dempen als je 'm niet meer gebruikt? Je hebt ook nog 2 kleine kindjes lopen
pluisje88 schreef:Ik zou ze maar opluiten tot ze een paar weken ouder zijn. Muizen jagen doen ze toch nog niet als ze zo jong zijn. Als ze wat groter zijn over een paar weken beginnen met overdag los en savonds vast en daarna kunnen ze gewoon los blijven. Juist om dit soort dingen te voorkomen.
Katten kunnen inderdaad uit boxen met bovenaan tralies klimmen

anneliesdj schreef:Heeft niets met eer te maken hoor, ik wil gewoon niet onnodig een ander op kosten jagen.
Maar nu hier ook door een brandweervrouw gezegd wordt dat het toch gevaarlijk is ookal staat hij al jaren leeg en leeft poezeltjelief nog, laat ik het liever aan een ander over.

??? 
Liesje89 schreef:Ik heb 3 wilde kittens gehad, dat zijn de tamste geworden die ik heb gehad
Dat jij er 3 hebt gehad die wel tam werden, wil niet zeggen dat alle wilde katten tam kunnen worden.