Pitbull, Amerikaans -of Engelse stafford ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:05

Inderdaad, heel herkenbaar. Mensen hebben gewoon een vooroordeel!..

*Zat vanmiddag nog te kijken naar Pitbulls en Parolees, wat een geweldig programma, en wat een geweldige honden! T is dat ik hier in NL zit, maar anders had ik daar zeker gaan helpen (A)

MelodyT

Re: Pitbull, Amerikaans -of Engelse stafford ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:14

Waar komt dat programma op?

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:14

stalnijmegen schreef:
heel herkenbaar je stukje over dat mensen hem geweldig mooi vinden, totdat je zegt wat voor een ras het is...

Hoezo het is maar een labrador hoor :P
Ik vind het super mooie honden!! Die argentino ook op de eerste pagina, die lijkt me ook zo groot. Heerlijk!
Welke van het stel (argentino, pitt, engels en amerikaanse stafford) is nu het groots en welke het kleinst qua rassenstandaard?

MelodyT

Re: Pitbull, Amerikaans -of Engelse stafford ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:33

Even volgorde kwa grootte,Argentijnse dog,pitt en amerikaanse staff,engels staff.

Wij willen nog ooit een argentijnse dog als 2e hond over heel veel jaartjes!

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 09:13

MelodyT schreef:
Waar komt dat programma op?

animal planet :D

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 14:24

ch_ntii123 schreef:
Inderdaad, heel herkenbaar. Mensen hebben gewoon een vooroordeel!..

*Zat vanmiddag nog te kijken naar Pitbulls en Parolees, wat een geweldig programma, en wat een geweldige honden! T is dat ik hier in NL zit, maar anders had ik daar zeker gaan helpen (A)

kijk het ook heel vaak, zoveel bewondering voor die vrouw.. Ook super dat ze zo ex gevangenen aan het werk zet..

ene ja ik heb wel eens tegen mensen gezegd, die vroegen wat voor een ras het was, een mengelmoes :D , komt uit asiel dus zou het echt niet weten :+
haha hij komt helemaal niet uit het asiel en ik weet het dondersgoed, maar leugentje voor hem mag best vind ik, want dan blijven ze hem lief leuk en apart vinden :o

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 22:27

Sja, King (labrador) zijn grootste vriendinnetje is een amerikaanse bulldog. Ze zijn echt verliefd op elkaar, 2 handen op 1 buik. Zit geen kwaad in het beessie, hoewel ze wel een zeer consequente opvoeding vraagt aangezien ze de neiging heeft om een dominante positie te verkrijgen.

Ik ben meer andere honden tegengekomen die vals waren dan honden die vallen over de pitbullwet. Nu moet ik zeggen dat ik ook niet veel van zulke honden tegenkom in het bos, waar zijn ze allemaal?
In almere zie ik ze standaard op elke hoek van de straat, ongelooflijk. Echt dé hondensoort van Almere of zo..