Ik heb in mijn diepvries het volgende liggen:
- kippennekken
- orgaanvlees
- spiervlees
een berg tinlo barfmenu worsten in de smaken kip, konijn, makreel, rund en eend.
Ik heb het advies gekregen EERST te beginnen met barfmenu worsten om de zuren van de maag op peil te brengen. Dus dat hebben ze de afgelopen 2 dagen gehad. Daar zit namelijk alles in wat ze nodig hebben.

ECHTERRRRR.. omdat mijn 13 jarige de worsten niet eet, kreeg ik het advies het spiervlees te proberen, dit eet beppie helaas ook niet, maar die andere 2 wel, dus die aten het op vanmorgen.
Vanavond krijgen ze weer een portie uit een worst.
Maar middenkat moet ik dus even wat anders voor gaan verzinnen, want die wil de worsten niet en het spiervlees niet. Wat ze echter wél eet is kipfilet en hart. Dus om ervoor te zorgen dat poezel niet het loodje legt aan leververvetting kan ik 2 dingen doen: weer dagelijks brokken neerzetten, of kijken wat ik wel naar binnen krijg en ondertussen even op hart/kipfilet blijven zitten tot ik datgene vind wat ze wél eet..

Dus van een menu is in zoverre te spreken dat we nu aan het opbouwen zijn omdat je niet direct zonder enkele vorm van "voorbereiding" over kunt gaan op voeren van vers
Je moet opbouwen zogezegd 
Is het zo ietsjes duidelijke Chiqa?
En ik heb er voor de zekerheid ook een kipfilet uitgegooid