Hond erg ziek...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:39

Het is duidelijk hoe iedereen erover denkt, TS reageerd tot nu toe niet dus lijkt me ook niet zinvol om verder te drammen over het
wel of niet geld hebben om naar de DA te gaan, immers zégt TS dit helemaal niet dus dit zijn allemaal speculaties.

rocymax

Re: Hond erg ziek...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:00

Als ik eerlijk ben zou ik wel heel graag willen weten hoe het nu met het hondje is of hij überhaupt de nacht gehaald heeft.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:05

Ik denk dat het wel van belang is dat je iets onderneemt, muilkorven en naar een kliniek met hem.
Daar foto's laten nemen, dit kunnen ook uitzaaiingen zijn en dan is het heel erg zielig om de hond verder te laten leven, hetzelfde met parvo in deze mate.
Het mag duidelijk zijn dat deze hond er slecht aan toe is.
Wat de kosten betreft, als je het niet kan betalen kun je de hond beter in laten slapen als die nog steeds zo slecht is.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:08

Behalve parvo, als het gif is is het echt een lijdensweg voor je hond als je er niks aan doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:15

Loiz schreef:
Het is duidelijk hoe iedereen erover denkt, TS reageerd tot nu toe niet dus lijkt me ook niet zinvol om verder te drammen over het
wel of niet geld hebben om naar de DA te gaan, immers zégt TS dit helemaal niet dus dit zijn allemaal speculaties.

Die suggestie wordt wel door TS gewekt hoor.

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:08

Hopelijk gaat het inmiddels beter met het beestje, zo niet mag ik hopen dat hij vredig is ingeslapen

ik wil in elk geval de topic startster sterkte wensen omdat ik er vanuit ga dat ze de juiste beslissing
neemt voor haar grote vriend ;)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:16

Moderatoropmerking:
TS heeft inmiddels niet meer gereageerd.
Hier graag geen speculaties meer en ook geen herhalingen meer van hoe jij denkt over het houden van een hond en een financiele situatie. Ik denk dat dat hier inmiddels uitgebreid genoeg besproken is.