Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Gelukkig is de DA ook gewoon heel schappelijk geweest, heeft een controleconsult gerekend en pijnstillers, maar niet het hele onderzoek dat hij heeft uitgevoerd, dat toch best wel een poosje in beslag heeft genomen en het telefonische consult dat ik vorige week had zijn ze ook maar 'vergeten'. In totaal hebben we qua DA-kosten nu een kleine 50 euro uitgegeven waarvan zij er 24 betaald heeft. Dus daar lig ik op zich niet van wakker. Helaas wel van de manier waarop. 
Ik zie het allemaal nog wel. Gelukkig hadden we niet een echt goede band (die nu dan dus verpest zou zijn) voor dit hele feest begon - dat wil zeggen, ik kende het hele mens niet
Geloof niet dat ik er iets aan mis...

Ja, ze zijn leuk he? Ik vond Nani destijds (heb haar van de kinderboerderij gehaald als nijn van een maand of 3) ook het leukste door die wilde manen.
Hij schrok en was niet van plan om mij te bijten, anders had ik er wel anders uitgezien. Nee, die hond neem ik op zich niet zoveel kwalijk, want het is niet zijn schuld. Maar haar wel, haar neem ik kwalijk dat ze haar 14-jarige zoon op pad stuurt met een hond die hij niet onder appel heeft, en dat onaangelijnd. En helemaal dat ze daarna haar verantwoordelijkheid weigert te nemen. Dat is waar ik me nog het meest boos over maak.
). En nijn zal er niet beter van worden als ik met haar het gevecht aanga. Voor mijn eigen gemoedsrust laat ik het nu rusten. Maar het moet niet weer gebeuren, want dan heeft ze wel een probleempje.