kamsel schreef:San 87: omdat ze er niet goed over nagedacht heeft.
Net als de gedachte dat je met een bus met met een volle tank diesel een dierenambulance kunt runnen.
Dat was al wat ik dacht inderdaad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Chanel_ schreef:Kamsel jij bent erg belachelijk bezig. Heb ik gezegt dat alleen een bus met een volle tank moet hebben nee? De bus ombouwen, hokken etc. medicatie, vangstokken/netten. En verzekering etc natuurlijk maar wat heb je dan wel echt nog nodig? niet veel toch of denk ik nou maar zo simpel?
_Chanel_ schreef:Kamsel jij bent erg belachelijk bezig. Heb ik gezegt dat alleen een bus met een volle tank moet hebben nee? De bus ombouwen, hokken etc. medicatie, vangstokken/netten. En verzekering etc natuurlijk maar wat heb je dan wel echt nog nodig? niet veel toch of denk ik nou maar zo simpel?
Iris82 schreef:Zoals ik al zei:
- een stichting oprichten, dit notarieel vast laten leggen
- notulen opstellen
- een aansprakelijkheidsverzekering voor bedrijven, verzekering voor je auto en bedrijfsmiddelen
- een telefoonnummer en mensen die deze telefoon op willen nemen
- een ingerichte auto met allerlei hulpmiddelen
- een chauffeur en een bijrijder met dier-EHBO
- contacten met alle dierenartsen in de regio
- contacten met de gemeenten in de hele regio
- contacten met sponsoren, donateurs
- een dagelijks bestuur
Iris82 schreef:En niet (juist) opgeleid/bevoegt om dergelijke taken uit te voeren.Maar waarom sluit je je dan niet aan bij de dierenambu? Als zij al zeggen dat ze geen nieuwe mensen op dit moment nodig hebben, kun je eventueel op de wachtlijst.
Jouw plan is leuk maar onmogelijk, je bent niet verzekerd.