Ziekelijk.. hond in tas gevonden in het water

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 08:51

dorothea schreef:
Stond vandaag ook een bericht in het AD over drie katjes die in een volledig afgesloten doos bij het vuil waren gezet... :( -:(-
Zo iemand moet ik niet tegenkomen...

gatver!
Hier gebeurt dat ook regelmatig....ik ben zelfs zo aan twee pups gekomen.
Ze hadden ze in een doos gedumpt bij kennisen van mij....die twee waren over,die heb ik toen maar genomen.
Het is schijnbaar moeilijk om katten en honden te laten castereren of steriliseren :(

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 08:52

Gatverdamme...

Het kon mijn hond wel zijn, aan signalement te zien. Gelukkig ligt ze hier naast me, en niet daar....
Wat bezield mensen toch?

tellom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:46

Dat kost te veel geld he om ze te laten steriliseren en dan laat je de pups maar komen en dan gooi je ze gewoon maar in het kanaal :( hoe ziek kan je zijn -:(- neem dan geen dieren als je ze niet kan betalen.
Ze zijn gewoon compleet afhankelijk van de mens dan ben je toch verplicht om je best voor ze te doen
Bah |o

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:08

Eigenaar verdronken hond bekend SEXBIERUM - De politie weet wie de eigenaar is van de verdronken hond die vorige week in een tas bij Roptasyl werd aangetroffen. De vrouw wordt woensdagmiddag verhoord.

De politie kwam de eigenaresse op het spoor nadat er meerdere tips binnenkwamen. Hierop moest de vrouw, een inwoonster van het Friese dorp Sexbierum, zich dinsdag op het bureau melden. Zij gaf daarbij toe dat het inderdaad haar hond was.

Tijdens het uitgebreide verhoor op woensdag moet duidelijk worden wat de rol van de vrouw is geweest bij de laffe daad. Het is wel vrijwel zeker dat de hond levend in de tas, in het water is gegooid. De politie laat weten de betrokkenheid van meerdere daders niet uit te sluiten.

Meerdere tipgevers hebben laten weten de beloning, die inmiddels opgelopen was tot 1500 euro, niet te willen.

Bron: Telegraaf

Poehh ik ken deze persoon persoonlijk, jammer genoeg weet ik ook de reden van de daad en dat wil je al helemaal niet weten :S

monica08

Re: Ziekelijk.. hond in tas gevonden in het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:18

Ik hoorde dat gister ook ja, dat ze weten wie het gedaan heeft. Daarbij zei de politie dat een celstraf van zo'n 4 jaar niet uitgesloten is (gelukkig).
Maar Grietje, nou ben ik best benieuwd wat de reden is, want ik kan me namelijk geen reden bedenken waarom je zoiets zou doen :?

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:24

Wat een wereld...
Maarreh, Grietje, Wie A zegt, moet ook B zeggen!
Ik ben toch wel nieuwsgierig naar wat zo iemand beweegt om tot een dergelijke bizarre daad te komen...

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:26

Ik weet niet of ik er goed aan doe om dit zomaar open en bloot op internet te zetten, ik stuur jullie even een PB en dan kunnen jullie kijken of het hier wel kan staan of niet.

Edit: Jullie hebben beide PB
Laatst bijgewerkt door xXGRIETJEXx op 22-07-10 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:27

Prima!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:29

Mevrouw haar beweegredenen:

Ze hebben een nieuwe laminaatvloer laten leggen en mevrouw wilde niet dat de hond eroverheen trippelde, en ze wist geen andere oplossing.

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:30

zoals ik al tegen Grietje zei in pb; ik vind dit echt zo'n ontzettend slechte reden.. :? Jongejonge.. Echt dit is toch niet normaal! Om een vloer.. Arm ding

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:35

Tjeetje, wat zit je dan sneu in je vel zeg...
Arm dier!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:37

Zoals ik al zei: ik ken deze vrouw persoonlijk, en het vreemde eraan is dat ze zo gek met dat beest was, ze was altijd met het beestje aan de wandel, je zag haar overal met het hondje.
Ze was ook zo gek van dat beestje echt ze had het constand over haar.

Toen ik het dus gister hoorde dat zei het was en dat dat haar reden was kon ik het ook absoluut niet geloven, maar ja jammer genoeg....
Mensen doen hele rare dingen soms....

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:40

Jeetje, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand echt gek op zijn dier was als je hem zo het hoekje om helpt...
Of gewoon echt zo gek als een deur..... Het dorp zal wel flink in rep en roer zijn Grietje?

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:45

Je ziet hier alleen maar verbaasde gezichten vind ik, niemand die had dit verwacht van haar.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:47

Ik las laatst, dat er voor ieder probleem 26 oplossingen zijn..

Arm beest..

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:49

jemig waarom doen mensen dit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:11

Oh jeetje, wat een vreemde reden!!! :oo

Arme hond :(:)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:13

Mensen sporen echt niet he :( Kan me hier zó kwaad om maken.. Deze mensen moeten zelf lekker verzopen worden, levend en al.. _-:(

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:15

xXGRIETJEXx schreef:
Mevrouw haar beweegredenen:

Ze hebben een nieuwe laminaatvloer laten leggen en mevrouw wilde niet dat de hond eroverheen trippelde, en ze wist geen andere oplossing.

Jeetje, dat méén je niet! Weet je dit heel zeker of is het een gerucht?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:17

volgens mij is deze vrouw psychisch ziek,anders kun je zoiets simpel weg niet........

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:19

Dit geloof je toch niet............ je verzuipt je (zwangere) vriendin omdat je een nieuwe vloer krijgt? :r :r :r
Nog nooit van een Asiel of S.O.S. dier gehoord zeker.................. of nee, dat kost geld en dat heb je natuurlijk niet meer na zo'n mooie nieuwe vloer. 8)7 _-:( 8)7 _-:( 8)7
Hard aanpakken zulke mensen. :r

tellom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:54

Ohh dit is echt te gek voor woorden, om een nieuwe vloer zoiets verzin je toch niet :(
Ik zeg altijd alle excuses zijn gelijk dat blijkt maar weer in dit geval :(
Ik blijf erbij ze had dus in dit geval een heleboel andere mensen blij kunnen maken met zo een lief diertje.
Ik voel zo veel onmacht 8)7

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:56

Storm schreef:
_Melissa schreef:
zieke mensen! waarom neem je dan dieren!?

wie zegt dat de eigenaar van dit diertje de hond er zelf in heeft gestopt?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7222 ... end__.html

Edit*
SEXBIERUM - De politie weet wie de eigenaar is van de verdronken hond die vorige week in een tas bij Roptasyl werd aangetroffen. De vrouw wordt woensdagmiddag verhoord.

De politie kwam de eigenaresse op het spoor nadat er meerdere tips binnenkwamen. Hierop moest de vrouw, een inwoonster van het Friese dorp Sexbierum, zich dinsdag op het bureau melden. Zij gaf daarbij toe dat het inderdaad haar hond was.

Tijdens het uitgebreide verhoor op woensdag moet duidelijk worden wat de rol van de vrouw is geweest bij de laffe daad. Het is wel vrijwel zeker dat de hond levend in de tas, in het water is gegooid. De politie laat weten de betrokkenheid van meerdere daders niet uit te sluiten.

Meerdere tipgevers hebben laten weten de beloning, die inmiddels opgelopen was tot 1500 euro, niet te willen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:00

En ik maar hopen dat er onderhand bekent was dat het om een gedumpt lijk (dus de hond dood voor ie daar belande) ging en niet om een hond die op zo'n manier is moeten sterven.... ;( Bah..... Arm, arm dier... Wat verschrikkelijk dat je zo iets over je hart krijgt... Het idee alleen al... Als ik er aan denk dat iemand dat met mijn hond zou kunnen doen krijg ik een krop in mijn keel.. :\

tellom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:03

Als ze dat met een van mijn hondjes zouden doen zou ik ze naar de strot vliegen letterlijk _-:( -:(-
Laatst bijgewerkt door tellom op 22-07-10 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt