Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urko schreef:Ik hoop dat ze het dier kunnen redden, op kunne lappen en dat het in staat is om zelfstadig verder te leven. ALs dat niet zo is, dan is dit dier ook prima af in een dolfinarium. Genoeg orca's (waaronder Hugo, onze free willy) waren hierna niet meer in staat om zelfstandig in de oceaan te leven, omdat de verzorgers/trainers als een familie geworden waren voor deze dieren. En die familie (ongeacht of dat mensen of ander orka's zijn) hebben ze nodig om te overleven
Iris82 schreef:Zit deze eigenlijk ergens waar het publiek haar ook kan zien?
Ik heb nog nooit een orka IRL gezien en dat is toch stiekem wel een wens van me.
Mjay schreef:neemt niet weg dat de omstandigheden van deze dieren ver ver ver beneden pijl is, harderwijk hier dat gaat nog wel maar seaworld en vooral die in japan en de kleinere bedrijven die zich rondom de wereld bevinden zijn echt erbarmelijk..... dat zou neit meer moeten mogen...
http://www.miamiseaprison.com verteld je alles over Hugo en die arme Lolita die al haar jaren maar moet slijten in dat rotbad.....
josewoos schreef:Iris82 schreef:Zit deze eigenlijk ergens waar het publiek haar ook kan zien?
Ik heb nog nooit een orka IRL gezien en dat is toch stiekem wel een wens van me.
Op de site van De Telegraaf staat dat de orka voorlopig nog niet aan publiek word getoont.
Mocht dit wel zo zijn, dan wil ik ook gaan kijken hoor, net zoals jij wil ik dit prachtige dier ook eens in het echt zien!
Millanka schreef:je maakt een grapje toch? Een hond is ook een roofdier... Een tuimelaar ook. Die eten je ook niet op als ze heel erg honger hebben.