dringend hulp nodig! blaffende hond!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

Re: dringend hulp nodig! blaffende hond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:10

Als de hond verlatings angst heeft, moet ze er absoluut geen blafband aanhangen, maar ik geloof dat ik dat al eens gemeld heb. Maar een andere hond erbij brengen, lijkt mij niet de juiste manier om het op te lossen. Het is voor de hond natuurlijk harstikke gezellig, maar zodra het gewend is, heb je echt honden die dus alsnog gaan zitten blaffen, en dit dan met zijn 2e doen. dan ben je natuurljk helemaal ver van huis!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:33

Deze hond heeft al aangetoond rustig te zijn met een andere hond dus als de andere hond goed alleen kan zijn, is de kans erg klein hierop.

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 20:42

IK heb geen verstand van honden maar zo'n stroomband vind ik echt super zielig. STel dat dat ding eens een storing krijgt en wat extra stroom geeft, das toch dierenmishandeling? Een huilbaby geef je toch ook geen stroom. Ik vind het sadistisch en zou echt een andere oplossing zoeken. Ik vind ook dat je over zulke dingen moet nadenken voordat je een huisdier neemt. Het is in mijn ogen de makkelijkste oplossing / weg van de minste weerstand ten koste van een vrij weerloos dier.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 20:43

Die apparaten hebben ook beveilingen hoor. En heb serieus nog nooit gehoord dat dat apparaat een storing krijgt. Sadistisch? Overdrijven is ook een vak hoor :+

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 20:59

Ja vast wel, toch blijf ik het vreemd vinden. Neem aan dat je zo'n beest neemt omdat je er van houdt, en dan ga je hem plagen omdat hij niet het gewenste gedrag vertoont.
Misschien moet de buurvrouw oordoppen in doen die 6 uurtjes dat ze last heeft van je hond.
Wat gaan ze nog meer bedenken? anti jank wiegjes, aan de teugel-elektrische stroom bitten, anti belletje-lel stroom belknopjes? anti hondepoep straten?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 23:04