waar laat jij je huisdier als je op vakantie gaat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xShanty

Re: waar laat jij je huisdier als je op vakantie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:06

Mijn ouders hebben ook elke nacht 4 katten op voeteneind/ onder de deken :+

cmatthijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:14

onze hond gaat altijd mee! zonder hond gaan wij niet op vakantie.

bij een vakantie langer dan een week gaan konijn en cavia naar mijn tante anders blijven ze thuis en komt er elke dag even iemand langs.

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:16

Mijn hond gaat altijd mee! ik ga het liefste gewoon naar Nederland en dan lekker mijn hond mee. Mocht ik toch naar het buitenland gaan, gaat mijn hond naar mijn moeder.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:17

Vroeger paste mn oma altijd op onze kat als wij(ouders + broertje +k) weg gingen. Nu is oma helaas overleden en de kat ook, maar wij (vriend & k ) hebben weer een nieuwe kat.
Zij gaat of mee of als mn ouders thuis blijven gaat ze daar heen (wel eerst een reis van leeuwarden naar rotterdam :P ) en anders brengen we haar in pension bij t asiel. Kan ze lekker met de andere katten spelen die in pension zitten en er wordt goed op haar gelet :)

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:20

Wij kiezen altijd een hondvriendelijke vakantie en de kat blijft thuis en word om de 2-3 dagen eens bezocht door de schoonouders.

ziamara

Bij opa & oma!
Waar ze 10 kilo zwaarder bij weg komen :')

Laulitz

Onze hond gaat eigenlijk altijd mee. Behalve als het voor een langere periode is(+ week) dan gaat ze in een kennel en dat vind ze heerlijk. Kan ze lekker elke dag spelen met andere honden en als we terug komen zijn wij uitgerust en de hond uitgeput :Y)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:31

Deze zomer ben ik 3 weken weg, dan past m'n moeder op. Ik zou d'r nooit naar een pension doen of naar iemand anders. Mocht er wat gebeuren dan vergeef ik diegene waarschijnlijk niet en dat voorkom ik liever. :)

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:32

Die van ons gaat lekker mee kamperen..
Als we gaan vliegen gaat hij naar mijn ouders of mijn schoonouders..

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 11:17

Onze katten en kipjes worden verzorgd door de buren of kennissen (of samen, de buren een week en de kenissen een week bijv) En de hond ging eerst altijd naar een hondenpension maar na dat die mensen hebben uitgebreid en zij daar een weekje geweest was en ze zo mager was geworden (stress) en een stuk van haar neus had kaal geschuurd (door steeds tegen de tralies van het hok te springen en haar neus ertussen duwde) hebben we besloten haar niet meer daar naartoe te brengen. Nu gaat ze naar een man die een dorp verder op woont. Hij is hondentrainer en vangt wat honden op tijdens vakanties etc. Ze slaapt nu gewoon in zijn huis en kan lekker met de andere honden daar spelen en er wordt flink met haar gewandeld en gespeeld dus daar heeft ze het nu erg naar haar zin :D

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:00

Mijn hond gaat naar een hondenpension :j

En de andere dieren blijven thuis ( 2 katten, 1 hamster en 4 vissen ), hier zorgt mijn schoonvader voor.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 13:11

Bij mij thuis met mijn beste vriendin in huis ;)

Bij mij gaan de honden altijd mee of ik ga NIET op vakantie! Vorig jaar ging ik echter naar spanje en konden ze echt niet mee, dan is mijn beste vriendin die de honden supergoed kent hier 2 weken komen wonen!

Als ik op vakantie ga met de honden blijven de katten en het konijn ook thuis, mijn zus zorgt er dan voor (is mijn buurvrouw) :D

Ik heb het goed geregeld :D

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 13:23

Mijn ratjes gaan naar iemand die ik goed ken :) Is ook niks voor ze om ze mee te slepen :P
De hond (van mijn ouders) gaat of mee of naar goede vrienden van ze waar hij het altijd erg naar z'n zin heeft.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 13:32

Hond gaat altijd mee. Die vind het allemaal veel te leuk om thuis te blijven. En als we langer dan 2 dagen weg zijn gaat het paard ook mee. Deze zomer gaan we met de hele 'familie" kamperen in frankrijk. tentje naast het weiland. mooier uitzicht kan ik me niet wensen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:43

Onze 2 konijnen brengen we bij familie. Dus ouders of zussen/broers.

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:48

Als wij naar het buitenland gaan; hond gaat naar het pension.
Blijven we in Nederland; gaat de hond mee.

Konijnen; buren geven ze elke dag eten en drinken.

dinniedepooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:50

Die neem ik mee! *D

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:57

Onze hond gaat naar een hondenpension.

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:57

Goed inplannen! :7
Onze poes gaat altijd met onze ouders mee op de boot! een echte bootkat :D
En verder plan ik mijn vakantie om die van mijn ouders heen zodat ik tijdens hun vakantie op de beestjes (2 muizen, 2 chinchilla's en heel wat vissen) passen kan.
Gaan we met het hele gezin weg dan is er altijd wel een familielid bereid om op te passen! maar in de bouwvak is dat meestal wel wat lastig.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:21

wij kiezen zolang de hond leeft voor een autovakantie. hond heeft verlatingsangst dus die gaat gewoon altijd mee!

mn pony staat op een pensionstalling dus die heeft het daar prima, ook als ik op vakantie ben;)

voor mijn 3 katten komt er elke dag iemand langs. Ik heb 3 vreselijke knuffelkatten dus die wil ik het echt niet aandoen om bijvoorbeeld om de dag iemand te laten komen. gelukkig is mijn schoonzus ook een echte dierenliefhebster dus die wil dat altijd graag voor me doen. anders wisselt ze het af met mijn schoonouders.

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:35

mijn honden gaan altijd mee op vakantie.
voor de knaagdieren, de vogels en de vissen komt mijn vriend zorgen.
de paarden staan op pension en worden dus dagelijks verzorgd, mijn zusje is ook mijn verzorgster en zorgt dus ook voor de paardjes ( verzorging en trainen ).

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:47

Als ik weg zou gaan ( ga ik niet maar goed das ander verhaal) dan breng ik mn kat naar mijn vader toe. We gaan regelmatig naar mijn vader voor een weekend of weekje en dan gaat ze ook mee. Ze is ook gek op mn vader ( omdat hij haar vreselijk verwend) dus erg vind ze het niet.

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:26

Een goede kennis van een paar huizen verderop met veel oog voor dieren verzorgt onze nijnen al jaren :)
En ponylief staat op volpension dus dat is geregeld! Mijn instructrise rijd hem. Toen ik nog op een doe-het-zelf stal stond regelde we het altijd onderling. :) Handig!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:29

Honden gaan mee, anders geen vakantie, heel simpel
De katten zijn vorig jaar in pension gegaan, wat de ene heel goed beviel, en de ander absoluut niet, zal ik dus ook niet snel meer doen.
Voor het aquarium en de voliere komen vrienden, die toch al kwamen voor de post.

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:30

m'n ouders gaan iig nooit weg. En als ze dan toch weg zouden gaan, dan zorg ik of me broer ervoor dat wij thuis zijn. of de buurvrouw doet het voor ons. Maar ik zou ze nooit naar een pension brengen