Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LADPR schreef:tantjeuh: Als ik zou gaan praten betekend dat dus vechtende honden. Die man vind het leuk dat ze vechten, die wil dat ze vechten. Dus nee ik ga niet naar hem toe om te praten als het even kan loopt ik wijselijk de andere kant op.
Ik ben ze uiteraard net niet tegen gekomen, zul je zien zo zie ik ze elke dag en nu zul je zien dat ik ze weken niet tegen kom of zo.

) LADPR schreef:Er is gevraagd of de man zijn hond bij zich wil houden en de reactie daarop was met een big smile de hond laten gaan om te vechten. En nee er valt niet met de man te praten, zoals ik al zei de man vind het leuk en doet het express, het is dus zijn bedoeling dat ze gaan vechten en hij staat er dan op zijn gemakje bij te kijken.
Goede tip over hoe ze elkaar te halen en bij de achterbene te pakken, probleem is dus dat je in je eentje er twee uit elkaar meot zien te halen aangezien de man lekker blijft staan kijken en alles laat gebeuren.
Zou dit zeker melden aan de politie als je weet waar de kerel woont, denk zij dr ook wel achter komen dmv een buurtonderzoek. Die hond hoort niet in de maatschappij thuis en ze zouden die man een verbod moet en geven op het houden van honden.
Storm76 schreef:Flesje deo volplakken met zwarte stickers en meenemen.
Mocht hij het nog een keer doen, zeggen dat je hem en zijn hond helemaal vol zal spuiten met pepperspray als hij zijn hond niet bij hem houd. Hij zal er nooit achter komen dat het slechts deo is.
LADPR schreef:Ik weet niet volgens mij gaat hij uitlaten als hij zin heeft. Hij staat ook regelmatig op het fietspad te wachten. Hij heeft wel eens rustig 10 min staan wachten toen hij mij in de verte zag aankomen.
DeadxStar schreef:Storm76 schreef:Flesje deo volplakken met zwarte stickers en meenemen.
Mocht hij het nog een keer doen, zeggen dat je hem en zijn hond helemaal vol zal spuiten met pepperspray als hij zijn hond niet bij hem houd. Hij zal er nooit achter komen dat het slechts deo is.
Waarom de hond? Ja snap dat je kwaad wordt omdat ie je hond aanvalt, maar die achterlijke vent maakt die hond zo..
Manegepaard schreef:Stok, en mijn moeder heeft ergens pepperspray gekocht, misschien helpt dat?
.
) eruit gevist, pitbullen tegen mij aan springend om hem zelfs dan nog te pakken. Eigenaar stond helemaal gefascineerd aan de kant, met een big smile, zijn mededeling was dat bulletjes nu eenmaal anders spelen, ik kon hem wel een schop voor zn kop verkopen. Had hij ook maar 1 wond gehad, dan had ie verdorie een rekening gekregen om u tegen te zeggen, zo'n mensen verdienen geen hond. Hij kon gerust even geholpen hebben of zn hond even afgestraft hebben, maar nee, kon prima, hij deed niks verkeerd, nou bij mij is bij de keel grijpen van een piepende pup die op de rug ligt geen normaal gedrag. Dusja er bestaan genoeg idioten, deze vent kickt er waarschijnlijk gewoon op. Komt waarschijnlijk ergens iets tekort. Gelukkig is mijn hond er niet bang door geworden, al rende hij de eerste week wel weg van achter hem aan rennende honden. Is nu gelukkig weer over en pitbullen zijn nog altijd zn favoriet, tot mijn ergernis jammer genoeg.