Wij hadden een kat die ook altijd van onder de tafel aan het hengelen was naar hapjes op tafel als er visite was.
En als hij dan eindelijk wat beet had, dan rende hij snel weg, at het op en kwam weer onschuldig schooien.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MysticTinker, dat wil ik wel zien hoor!

KiWiKo schreef:hihi ik had vroegah een parkiet Droppie heette het ding
als mijn vader een congnac inschonk, dan hing hij ondersteboven in het glas, en maar zuipen![]()
dan waggelde hij terug naar zijn kooitje en ging tegen zijn spiegeltje lallen ......... dloppihiee, dloppiee![]()
Mies schreef:Ik werd een keer boos op een oppashond, hij bleef maar blaffen.
Toen zei ik nog één keer 'foei' met mijn vinger naar hem wijzend en op dat moment greep hij zo mijn vinger.![]()
Zonder nagels hoor, dat wel! En ze trekt me daar een snuit!
Echt zo'n "WHAT??" snuit..
Mijn broertje was laatst jarig en met zijn verjaardag ging hij naar de bios met vrienden. Eerst taart eten natuurlijk en dan brachten mijn ouders hun naar de bios. Ik was boven, en na een kwatiertje ging ik naar onder. En ik kwam in de woonkamer en de 2 taarten die op tafel stonden waren helemaal op, een stukje was nog over en over de halve tafel was slagroom gesmeerd. Dus ik dacht echt van: mijn god hebben de jongens zo'n zooi gemaakt?Toen kwam mijn hondje (2,5 jarig kruising teefje zie profiel) aanlopen, haar buik was helemaal rond ze was 3 x zo dik als normaal en haar hele snor hing onder de slagroom. Ze kwam kwispelend naar me toen lopen met haar meest onschuldige blik van: baasie ik heb niks gedaan hoor
Ik kwam niet meer bij van het lachen.
Toen mijn ouders thuiskwamen en het hoorde kwamen ze ook niet meer bij, Lana (mijn hondje) heeft nog een week met een plakkerige snor rondgelopen omdat we het bijna niet schoon kregen
(we hebben haar ook 2 dagen geen eten meer gegeven het beest zat bomvol)En mensen ben maar niet bang ze heeft er niks aan over gehouden, ze is helemaal niet ziek geweest erna
Natuurlijk mag ze geen taart van de tafel eten maar goed het is ook onze eigen schuld om het daar te laten staan
Pluttersput schreef:Onze duiven hebben nu een duivenkind, en pap en mam heb ik zelf groot gebracht vorig jaar. Als ik bij het kind kom, komt paps aangevlogen, gaat op mijn arm zitten, en pikt zo hard hij kan in mijn kleren, handen, en haren. Het mag niet, maar het is o zo grappig. Hij bedoelt er heel wat mee, en soms als hij dan een plukje kleren vast heeft gaat hij er echt zo in bijten als een valse hond. Maar i'm not impressed
En zo kan ik nog wel 101 dingen opnoemen