Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:27

Heerlijk topic. :+ Wij hadden een kat die ook altijd van onder de tafel aan het hengelen was naar hapjes op tafel als er visite was. :')
En als hij dan eindelijk wat beet had, dan rende hij snel weg, at het op en kwam weer onschuldig schooien. :')

KiWiKo

Re: Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:29

hihi ik had vroegah een parkiet Droppie heette het ding :)

als mijn vader een congnac inschonk, dan hing hij ondersteboven in het glas, en maar zuipen :) :)

dan waggelde hij terug naar zijn kooitje en ging tegen zijn spiegeltje lallen ......... dloppihiee, dloppiee :) :)

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:31

Ik werd een keer boos op een oppashond, hij bleef maar blaffen.
Toen zei ik nog één keer 'foei' met mijn vinger naar hem wijzend en op dat moment greep hij zo mijn vinger. _O- _O-

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:36

HAHAH ik heb in een schreur gelegen om sommige dingen! _O- MysticTinker, dat wil ik wel zien hoor! :))

Zo hebben wij een kat die constant op alle paardenspullen gaat liggen en als je haar eraf wil halen GILT ze als een big. _O-

En laatst, vriendin was met een paard bij ons in de wei aan 't vrijheidsdressuur-en, draait ze zich om, word ze voor haar kont gemept door een jambette (beentje uitslaan), we hielden het niet meer! _O-

lovesSkippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:37

wij hadden jaren terug een cypers poesje, en onze buren hadden een volledig zusje van haar.

wij hadden zo'n katten luikje met een zendertje zodat er geen vreemde katten naar binnen konden komen, maar wat deed onze Spooky,

die ging als haar zusje voor de deur ging zitten mauwen voor het luikje zitten zodat het luikje open klikte, en dan kwam de kat van de buren naar binnen en gingen ze eerst een poos spelen en vervolgens met ze 2en op de bank liggen pitten.

we hebben nu ook 4 katten en een paard waar ik zowat een boek over kan schrijven.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:10

Wij hebben een Cavia die vroeger alleen maar lag te slapen in z'n holletje. Toen leerde die dat het lekkers in de koelkast en servieskast lag, en dus was ie helemaal door het dolle heen als een van de 2 open ging.
Hij kreeg dan ook altijd wat want dat gepiep is zo schattig :D
Tegenwoordig begint ie al als ik de kamer binnen kom, heel vervelend als ik na het stappen thuis kom en zachtjes moet doen voor pa en ma :P

Het paard is ook een aparte. Als ik bij der in de wei kom staan negeert ze me totaal, totdat een van de anderen is even komt snuffelen, dan kan die maar beter gaan rennen...

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 00:38

Mijn hondje van 14 maanden schuift met de eetkamerstoelen overal heen zodat ze er op kan springen en zo overal op kan klimmen,bv.de eetkamer stoel de keuken in schuiven,zodat ze via die stoel op de vensterbank kan bij het kattenvoer.
Als er niemand thuis is heb ik dus een touw om de eetkamerstoelen zodat ze ze niet weg kan schuiven.

Ook wurmt ze zich nog steeds door het kattenluikje, wat best een komisch gezicht is.(Het is een beagle)

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 01:41

Onze 14 jarige kat springt altijd op het aanrecht, meneer weet dat ie het niet mag.
Daarom gaat ie voor dat hij het doet miauwen :+
Of 1 van onze andere katten springen op de kast,
zie je ze, duiken ze helemaal in elkaar :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:06

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:30

KiWiKo schreef:
hihi ik had vroegah een parkiet Droppie heette het ding :)

als mijn vader een congnac inschonk, dan hing hij ondersteboven in het glas, en maar zuipen :) :)

dan waggelde hij terug naar zijn kooitje en ging tegen zijn spiegeltje lallen ......... dloppihiee, dloppiee :) :)

Dat zie ik ook al helemaal gebeuren, die parkiet tegen het spiegeltje zitten te praten _O-

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:36

onze hond is ook zo'n idioot als de buurman komt en hij trekt een stoel van de eet tafel naar achter om op te gaan zitten gaat onze hond er gauw opzitten.haha dan zit ze ook echt keurig aan tafel koppie richting de tafel en maar schijnheilig kijken. mag natuurlijk niet maar is wel lachen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:38

Mies schreef:
Ik werd een keer boos op een oppashond, hij bleef maar blaffen.
Toen zei ik nog één keer 'foei' met mijn vinger naar hem wijzend en op dat moment greep hij zo mijn vinger. _O- _O-

Ohhh ja, zoiets had ik laatst ook met mijn oudste kat.. Dat is nogal een bedelaar, het oude spook.. Maar wat ik dan doe als ze met haar snufferd in mijn bord wil duiken is met het topje van mijn wijsvinger een tikje tegen de neus geven..

Dus poes doet een poging, ik geef haar een zacht tikje op de neus ( normaal genoeg om haar dus af te leiden ) en dat oude loeder lelt zo terug!! :oo Zonder nagels hoor, dat wel! En ze trekt me daar een snuit! :') Echt zo'n "WHAT??" snuit..

Ja, sorry, mag niet, maar moest zo lachen he, was helemaal verbaasd _O-

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:55

Onze hond verraad zichzelf altijd. := Als hij op de bank gelegen heeft en je loopt er naartoe zit hij al met de staart tussen de benen en maar zielig te kijken... :))

Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:22

Ik heb ook 2 katten,
Tijgertje is zo'n praat-kaat, als je tegen haar praat miauwt ze gewoon terug. Kan ook deuren opmaken, maar als ze dicht zitten kan ze uren door gaan met miauwen en krabben tegen de deur aan. Ook denkt ze dat ze overal mag liggen, als je haar ergens vandaan haalt springt ze er zo weer op, en weer en weer en weer.

Andere kat, bambam die drinkt ook altijd regelrecht uit de kraan, nee want uit bakjes doet hij niet hoor.

Paola33

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:40

Heb hier ook een commediant in de rondte lopen, ze kan heel goed een varkentje na doen, als ze ergens in of onder wil gaat ze knorren en net zoland friemelen tot ze erin og eronder zit, dit doet ze dus ook als ik op de bank zit met een deken over mij heen en als ik in bed lig met het dekbed. Trapkast openmaken en dan weglopen. Zichzelf verraden door heel hard weg te rennen als ze iets heeft gedaan wat niet mag, terug praten. Alleen 1 groot plus punt van haar is dat ze niets lust alleen haar eigen eten, kan rustig wat op tafel laten staan, als het wel weg is weet ik dat de andere kat dat heeft gedaan. Ook kan ze apporteren en neemt ze haar stokje met veertjes mee naar boven als ze wil spelen, geen gezicht als ze dat ding mee sleept.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:43

Mijn oudste poezel heeft vorig jaar 5 zwaluwen uit de lucht gegrepen.. :=

Enige wat ik kon denken: Sowwy meneer fogol..

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:46

Haha ja :D Mijn broertje was laatst jarig en met zijn verjaardag ging hij naar de bios met vrienden. Eerst taart eten natuurlijk en dan brachten mijn ouders hun naar de bios. Ik was boven, en na een kwatiertje ging ik naar onder. En ik kwam in de woonkamer en de 2 taarten die op tafel stonden waren helemaal op, een stukje was nog over en over de halve tafel was slagroom gesmeerd. Dus ik dacht echt van: mijn god hebben de jongens zo'n zooi gemaakt?Toen kwam mijn hondje (2,5 jarig kruising teefje zie profiel) aanlopen, haar buik was helemaal rond ze was 3 x zo dik als normaal en haar hele snor hing onder de slagroom. Ze kwam kwispelend naar me toen lopen met haar meest onschuldige blik van: baasie ik heb niks gedaan hoor :+ Ik kwam niet meer bij van het lachen. :')Toen mijn ouders thuiskwamen en het hoorde kwamen ze ook niet meer bij, Lana (mijn hondje) heeft nog een week met een plakkerige snor rondgelopen omdat we het bijna niet schoon kregen :+ (we hebben haar ook 2 dagen geen eten meer gegeven het beest zat bomvol)En mensen ben maar niet bang ze heeft er niks aan over gehouden, ze is helemaal niet ziek geweest erna :P Natuurlijk mag ze geen taart van de tafel eten maar goed het is ook onze eigen schuld om het daar te laten staan :P

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:48

Mijn paard ( mag dat ook)
Kan met twee benen op een tafeltje staan dat leerde die met een worteltje ofzo.
Nu staat ie soms gewoon twee uur lang op dat tafeltje zoo lief hij heeft ook geleerd dat ie er af mag hoooooor

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:54

Ik heb een poes met een heel bol hoofd (zie profiel) en die heeft een grappige gewoonte als ze in de achtertuin is, en naar binnen wilt.

Eerst hoor je een hoop gekrabbel aan de achterdeur. Dan zie 1 pootje verschijnen in het raam, dan zie je het tweede pootje verschijnen in het raam, dan zie je twee oortjes tevoorschijn piepen en dan zie je een heel ingespannen gezichtje verschijnen met een lichtelijk paniekerige uitdrukking 'waar is mijn mens nou!'.

Wat doet ze namelijk, ze slaat haar nageltjes in de kitrand tussen het raam van de achterdeur, en trekt zich daaraan op. Dat mag eigenlijk niet, want er komen allemaal krasjes in de kitrand, maar het is zoooooo'n mooi gezicht om telkens dat ingespannen gezichtje te zien verschijnen.

Ach wat ben ik toch verliefd op die bolle poes... <3

heathfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:55

ik heb mijn geit leren tijgeren, spaansepas (bijna), en tong uit steken.

als hij gaat schooien doet ze allet tegerlijk :')
hoe dat er uit ziet wil je ook net weten :+

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:56

Gevalletje "Mag niet, maar eigenlijk te lief om eruit te plukken":

Afbeelding

We grepen eerst de camera voordat we riepen: "Foei stoute Siep, kom daar NU uit!" :')

manon_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:57

Haha, wat een leuke verhalen zitten ertussen :')
Mijn oude hond werd altijd helemaal gek als je het woordje 'poes' zei.
Was een keertje een of andere loterij op tv waar je een Porsche kon winnen, maar die presentator sprak het heel snel uit, waardoor het leek alsof hij 'poeze' zei. Hond heeft het hele programma lang blaffend door de kamer gerend :')

En mn vorige bijrijdpony heeft een keer zn neus door de deksel van een emmer met snoepjes geramd.
Hij had er al aardig wat op voordat ik het zag :P

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:59

Pluttersput schreef:
Onze duiven hebben nu een duivenkind, en pap en mam heb ik zelf groot gebracht vorig jaar. Als ik bij het kind kom, komt paps aangevlogen, gaat op mijn arm zitten, en pikt zo hard hij kan in mijn kleren, handen, en haren. Het mag niet, maar het is o zo grappig. Hij bedoelt er heel wat mee, en soms als hij dan een plukje kleren vast heeft gaat hij er echt zo in bijten als een valse hond. Maar i'm not impressed :')

En zo kan ik nog wel 101 dingen opnoemen :D

Heb je nog al een lieve duif,, Mn broertje gaat het hok ook wel eens in bij onze duiven en hij heeft de meeste wel zo tam dat ze bij hem komen zitten maar eentje. GEwoon grappig die 'pest' hem dan. Zit hij op z'n schouder en pakt hij gwoon z'n oorlel vast (en denk maar niet dat hij los laat:P)

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:02

Wij hebben twee salontafels (open blokken) tegen elkaar staan met een spleetje ertussen. Laatst hadden wij gerookte zalmhapjes op tafelstaan op een schaalje en ineens zie ik een kattepoot door de spleet heen komen en zo een zalmhapje van tafel jatten.

Was echt zo komisch maar zo stout! :')

Anniick

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:03

Oh, zo heb ik er een heleboel hier... :')

mijn hond rand de stofzuiger aan, gaat blaffen naar maffe beelden of de tv en gaat steeds omrollen als die wat van je wilt...
mijn kat gaat altijd expres op het toetsenbord zitten...
mijn vogel gaat heeeeeeel hard fluiten als je moet laggen...
en mijn paard.. ach, dat is gewoon helemaal een geval apart :')

mooi stel hier dus.