En verder een zelf getimmerd huisje met opening aan de voorkant en raampje aan de zijkant waar ze in kunnen zitten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Manou schreef:Dat bruggetje is een van de dingen die hier in de kast ligt, mijn voedster is er te zwaar voor waardoor hij steeds inzakte en daardoor had het rammetje al snel afgeleerd om er nog onder te zitten. De kattentunnels zijn een groter succes, zeker nu er twee aan elkaar geknoopt zijn.
Ik heb er ook beeld en geluid bij ja
haha inderdaad.
haha had eerst een verkooptopic er staan. goed dat je het zegt! ff veranderen
!
Dan gebruikt ze ook de hele tuin, snoeit ze hier en daar wat, houdt ze de grond goed los door lekker te graven en eet ze wat gras (als ze tijd heeft
) Heerlijk speelgoed voor je nijn dus, een tuin 
ChantalSmook schreef:Klinkt echt super malenka. Maar t zijn ook echt mega grote konijnen die hangoren he? Dan hebben ze al die ruimte ook wel echt nodig! i kzou zoiets later ook wel willen
Ik heb voor mijn konijn (hij is inderdaad nog in zijn eentje, maar er komt zo snel mogelijk één bij) sinds kort ook een ruim hok. We hadden een ingestort schuurtje wat we hebben opgeknapt, daar bergen we ook gewoon spullen op, maar dan op een manier zodat hij er geen last van heeft, het is dus gewoon een beetje 2 vliegen in één klap
Heb even een fotootje gemaakt voor je:
(niet gecastreerd) Nikkylove schreef:Mijn moeder vond het een keer een leuk idee om mijn konijn een knuffeltje te geven (oud konijnenknuffeltje van mij)
Toen hij het eerst zag had hij een beetje geknaagd aan het pootje, maar al snel kwam hij erachter dat het veel leuker was om er op te rijden(niet gecastreerd)
Ook kon mijn konijn voetballen met een grote voetbalxD
en we hadden ook van die soort broodjes voor hem met wortelsmaak (je had nog meer verschillende) vond hij ook altijd wel lekker
ChantalSmook schreef:benangelique schreef:hier ook niet meer zindelijk sinds ik er 2 bij heb... wat een drama, kan iedere keer alles uitvegen en gezien ze normaliter los in de tuin lopen en de zomer er aan komt, krijgen ze een ren en mogen ze niet meer los...
heb een kleintje en die leg ik niet tussen de keutels
Waarom mogen ze niet meer in de ren?
ChantalSmook schreef:benangelique schreef:hier ook niet meer zindelijk sinds ik er 2 bij heb... wat een drama, kan iedere keer alles uitvegen en gezien ze normaliter los in de tuin lopen en de zomer er aan komt, krijgen ze een ren en mogen ze niet meer los...
heb een kleintje en die leg ik niet tussen de keutels
Waarom mogen ze niet meer in de ren?
Mijn vorige konijn liep eerst ook los door de hele tuin, nu ik 2 nieuwe heb wil ik ze gewoon in een ren zodat en de hond er niet bij kan en ze gewoon de hele dag naar buiten kunnen, ook al ben ik even weg
Dan amar minder ruimte en langer erin
annepanne schreef:Via http://www.bunnybin.nl kan je ook naar hun shop, erg leuke dingen en meestal niet duur en nog voor een goed doel!!
Leuke shop inderdaad en niet zo achterlijk duur. Ben erg benieuwd wat m'n nijnen ervan zullen vinden